Hallo, even een vraag, we zijn eigenlijk pas net gestopt met de pil, de eerste ronde nu. Maar het lijkt al alsof ik zwanger ben tenminste ik heb vorige week een raar krampgevoel gehad leek alsof ik ongesteld werd maar ben dit niet geworden tot op heden! Nu blijf ik rare dingen voelen in mijn onderbuik de hele tijd steekjes en het lijkt alsof er iets zit zou dit al zo snel kunnen moet namelijk pas eind volgende week ongesteld worden. Heb trouwens mijn laatste strip niet helemaal afgemaakt moest nog ongeveer 5 dagen of zo. Wie kan mij helpen, ben bang dat ik het me inbeeld!!
Niet bang zijn..wat jij voelt voelen velen. Kan heel goed een reactie zijn van je lijf op het stoppen met de pil..ontpillen zegmaar Maar het kan ook heel goed zijn dat je zwanger bent...je zal zeker niet de eerste zijn meteen na het stoppen met de pil
Join de club! Ik zit ook in mijn eerste ronde (dag 49 van eerste cyclus) en voel van alles, maar nog steeds niets! Geen ongi, maar ook negatieve testen! Dus hou ik het maar op ontpillen! Vandaar ook mijn banner.. Ik zou nog even afwachten en als je echt denkt dat je zwanger bent, gewoon even testen, dan heb je wat meer zekerheid! Succes meis!
ja, ik wacht ook gewoon nog even af, als ik volgende week niet ongesteld zou worden doe ik maar gewoon een testje. Ik wil niet nu al gek worden van de eerste ronde proberen, je weet wat ze zeggen "geduld is een schone zaak '! (niet mijn sterkste punt) Maar heb net op de babyboom site gekeken en er zijn mensen die al jarenlang aan t proberen zijn. Echt heel erg voor die mensen, ik kan nu al niet wachten. Maar meestal is het zo dat als je er juist niet teveel mee bezig bent het dan lukt, dus probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Dit komt dan ook dat ik al langer aan kinderen wilde beginnen maar mijn vriend niet. Moet al blij zijn dat hij er nu in ieder geval klaar voor is.