hoi hoi! Tja dat klussen is het probleem niet hé, haha Hier nog steeds geen ongi te bekennen, nog steeds een beetje misselijk wel wat minder als voorheen,we wachten dus maar weer af.......
He bah wat naar die onzekerheid. Inmiddels al een nieuwe test gedaan of ben je te bang voor de teleurstelling? Ze maken het ons ook niet makkelijk he?! Werkte onze lichamen maar wat simpeler; buikpijn is ongi en misselijk is zwanger of zoiets Hoe is je man/vriend eronder?
Nee, ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Ik heb ook geen nieuwe testen meer in huis.... Ik ben idd. bang voor een teleurstelling. Met die cyclus van 47 heb ik zoveel testen verspild. Ik probeer te wachten tot na het weekend. Al valt het niet mee... En ja een gebruiksaanwijzing bij je lichaam zou niet verkeerd zijn Mijn vriend is (of lijkt) heel nuchter, die verwacht eigenlijk ook niet meer dat ik zwanger ben en denkt dat ik wel ongi ga worden. Ik heb het wel met hem te doen. Volgens mij ben ik echt al bijna 2 weken niet te genieten! En mij zin in sex is op dit moment echt 0,0! En als het nou is voor een goed doel zou zijn.....
Lastig he dat wachten? Iedere keer als je wil testen kom je gewoon hier om daar wat over te schrijven en misschien helpt dat om het wat langer uit te stellen. Hoor wel dat de meeste mannen heel nuchter zijn. Hier net zo hoor! Hij wil het wel heel graag en heeft het er in de klusperiode ook best veel over maar wanneer het spannend begint te worden trekt hij zich een beetje terug. Wanneer er nog niets aan de hand kan zijn dan wrijft hij weleens over mijn buik en zegt misschien zit er wel een baby in. Maar als ik weer over al mijn kwaaltjes begin te zeuren rond mijn nod dan zegt hij alleen maar dat hij dat vervelend vindt voor mij. Mannen???!!!??? Kan hij er wel een beetje mee omgaan dat je niet te genieten bent? Je humeur is toch ook heel logisch?! Ze frustrerend dat wachten en die onzekerheid! Sterkte!
We gaan zaterdag lekker een dagje met z'n tweetjes weg naar dat concert op het strand van Scheveningen. Ik probeer iedere keer maar wat afleiding te vinden, op vakantie, uit eten, dagje weg. Mijn vriend heeft het nu heel druk met zijn werk, dus is daar veel mee bezig. Hij laat me maar zeuren als ik weer eens lekker chagrijnig ben... Tja ik ga ook maar eens wat doen. Moet weer gaan werken. We houden elkaar op de hoogte!
Vandaag ongi geworden. Vreselijke buikpijn en hoofdpijn nu:x Misselijkheid wordt nu wel minder..... Ik ben dus meer dan 2 weken misselijk geweest. Wat een lichaam zeg, echt geen touw aan vast te knopen.
Wat balen dat ongi toch heeft doorgezet! Als het zo lang duurt (en helemaal met misselijkheid er bij) blijf je volgens mij toch steeds die hoop houden. Frustrerend hoor! En alsof het allemaal nog niet vervelend genoeg is krijg je er ook nog die ellendige ongi kwaaltjes bij... Heel veel sterkte! Nieuwe ronde nieuwe kansen dus hou moed!!!!
Dank je wel! Idd. nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik probeer moed te houden, ik hoop dat ik het deze ronde weer volhoud...... Ik wil deze ronde mijn temperatuur bijhouden, ben benieuwd of daar wat uit komt. Hou je mij ook op de hoogt Loesje? Groetjes!
Het is voor mij natuurlijk erg makkelijk om jou moed in te praten maar ben het wachten zelf regelmatig beu hoor! Ooit zal het wachten worden beloond maar blijft moeilijk dat je niet weet wanneer. Goed van je dat je gaat tempen en hopelijk brengt dat wat duidelijkheid. Als het goed is weet je dan in ieder geval wanneer je eisprong is geweest en dus ook wanneer je ongeveer je nod hebt. Misschien iets minder spanning en meer zicht op je cyclus. Hoop nog steeds voor je dat de ha niet nodig gaat zijn! Ik hou je zeker op de hoogte maar zal nog wel even duren. Nu is het dag 14 dus eisprong is nu of net geweest. Meer dan klussen kunnen we niet doen en echt spannend is het nu ook nog niet. Ben wel steeds heel erg aan het voelen of ik mijn eisprong voel en voel dus ook vanalles. Gister en eergister enorm gevoelige borsten en t-m vandaag steekjes in onderbuik. We hebben goed geklust tot nu toe dus het grote afwachten gaat wederom beginnen.... pff...
Tja klussen en daarna wachten en wachten, meer kunnen we niet doen.... Gelukkig kunnen we elkaar er doorheen slepen
Tja en ik maar denken dat ik geen geduld had Inderdaad fijn dat je elkaar er een beetje doorheen kunt slepen!!!
Mama1979, hoe gaat het nu met je? Al begonnen met tempen? Ik zit weer te wachten, nod is 21 juni.... Gisteren ff flink zitten janken omdat ik wakker werd met ongikrampjes. Daarnaast al bijna een week vreselijk pijnlijke borsten. Zal wel weer ongi worden denk ik....
Hoi Loesje, Balen hè dat je een week vantevoren al week dat je ongi gaat worden. Maar ja het zegt niets, het kunnen ook zwangerschapskwaaltjes zijn... Dus voor jouw breekt de tijd van wachten weer aan. De ongi is weer voorbij en de klustijd komt er weer aan Mijn vriend is super blij want veel zin had ik de afgelopen weken niet door al die kwaaltjes en klachten. Ik ben al een paar dagen aan het tempen. Het nadeel is dat ik onregelmatig werk en dat het iedere dag rond de zelfde tijd moet. Afgelopen dagen vroege diensten gehad en nu de komende dagen late en vrij. Dat betekent dat ik de komende dagen de wekker zal moeten zetten om 6 uur!! Ik weet dus niet hoe lang ik dit vol zal houden.. We zullen zien. Jij heel veel sterkt met je kwaaltje en ik ga hard voor je duimen!
Dankje en hoop dat het duimen helpt! Denk wel dat ik ongi ga worden maar ergens hou je de hoop en zoek je naar kwaaltjes die het tegendeel kunnen bewijzen... pff.... Tja dat tempen vraagt wel wat van je he?! Op zich best te doen maar zo vervelend dat het voor het opstaan moet en iedere dag op dezelfde tijd. Hoop echt dat het nut heeft en je nu snel zwanger mag raken! Veel plezier met klussen en ik hou je op de hoogte!
Er blijft idd. een stemmetje in je hoofd wat hoop blijft houden. Heel herkenbaar. Je denkt: ik heb de kwaaltjes die ik altijd heb dus ik zal wel ongi worden, maar stiekum hoop je dat diezelfde kwaaltjes duiden op misschien toch wel een zwangerschap.... Ik ga heel hard voor je duimen dat het het laatste is!
Dames ik breek ff in, wnat ik heb een vraagje die ik volgens mij niet zo goed ergens anders kwijt kan.. Wij zijn verder niet bezig met zwanger worden. Nu heb ik wel s vaker wat gevoelige borsten voor ik ongesteld wordt.. zo ook deze cyclus.. condoom was gescheurd dus we zaten wat in spanning.. nou ja.. na 3 dagen overtijd werd ik na de nodige kwaaltjes (die ook niets hoeven te betekenen) toch ongesteld.. Ik was allang blij met de duiidelijkheid.. Nu ben ik normaal gesproken echt behoorlijk ongesteld.. 7 dagen lang.. Nu merkte ik zaterdag meteen al op dat het veel minder was dan normaal.. (wel echt bloedverlies).. normaal moet ik zeker de eerste 2 dagen elk uur wel verschonen (sorry voor de details), maar nu was dit eigenlijk niet nodig.. nu zit ik op cd4 en de ongi is al zo goed als weg.. ik kan t met een inlegkruisje af.. Op zich heerlijk natuurlijk, maar ik heb ineens vandaag onwijze pijnlijke borsten.. zo was t voor mijn ongi nog niet eens.. met lopen doen ze zeer.. Normaal heb ik dit echt nooit.. Ik vraag me dus af er meer dames zijn die ook tijdens hun menstruatie pijnlijke borsten hebben ipv ervoor of erna als hun ei er weer aan komt.. stom lijf ook.. ik kende mijn lijf altijd van binnen en van buiten.. wist precies hoe t zat, maar nu.. pffff.. zooo lastig en irritant...
@ichtus die pijnlijke borsten kan ik ook op de meest vreemde momenten hebben hoor! Maar idd. raar dat je zo kort en weinig ongi was... Hoe voel je je nu? Ik voel me ook nog steeds erg raar. De ongi duurde bij mij ook erg kort, en het was echt van dat bruine bloed en ook veel minder dan normaal. Ook voel ik me nog steeds niet 'de oude'. Ik heb nog steeds dat opgeblazen gevoel, ik ben ontzettend moe en ik heb de afgelopen 2 dagen met mega hoofdpijn op bed gelegen. Misschien een gewoon griepje of migraine hoor, maar ik snap er allemaal niets van..... Waarom heb ik continu dat opgeblazen gevoel. Ik heb nooit een strakke buik gehad, maar mijn buik is ook redelijk opgezet nu. Ik haal waarschijnlijk vanalles in mijn hoofd..... Of zal ik maar naar de HA gaan?