klachten voor ongi pms?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama1979, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1986

3 mei 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ichtus, misschien een idee om een testje te doen? Dan weet je in ieder geval zeker dat je niet zwanger bent (of wel natuurlijk) en zal je lichaam misschien een beetje van slag zijn geweest door de schrik van het gescheurde condoom?

Ik heb normaal gesproken vanaf eisprong (weet niet precies wanneer ik die heb maar ga daar maar even vanuit) tot aan ongi gevoelige tepels. Nu heb ik voor het eerst al bijna twee weken echt pijnlijke borsten. Aangezien ik nu op dag 25 zit (cyclus tussen 26 en 28 dagen) kan ik je nog niet met zekerheid zeggen waar het bij mij vandaan komt. Heb wel ongikrampen dus denk dat het daar bij hoort...

2. loesje1986

3 mei 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama1979, op welke dag zit je nu? Geen idee waar jouw klachten vanaan komen... Misschien toch ook de spanning rondom dit hele gedoe? Het hele zwanger worden circus vraagt best veel van je vind ik

3. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook ik breek ff in,
    Ik heb het altijd die rot klachten en dan ook al ander halve week voor ik ongi moet worden en dan weet ik dus al dat het niet gelukt is!
    Wij zijn nu wel bij gyn beland en bijna alle testen gehad! En tot nu toe zijn de testen goed dus ook niets aan de hand. Het zaad van mijn man word nu onderzocht en moet de uitslag nog krijgen maar denk dat die wel goed is want ze hebben al een samenlevingstest gedaan en daar zaten genoeg levende zaadcellen in.(voor degen die niet weten wat voor test het is: je heb de avond voor je naar de gyn gaat sex en dan de volgende dag neemt de gyn wat slijm weg en kijkt of er levende zaadcellen aanwezig zijn)
    Maar wat vervelend zijn die klachten he!
    Heb nu ook weer een opgeblazen buik en zere tepels. Nog geen zere borsten maar die zullen er volgende week ook wel bijkomen....

Liefss Miggy

4. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    @Loesje, hoe is het met je?
    Hoe voel je je?
    Denk je er al over te gaan testen, of zit je ongi er weer aan te komen?
    Idd. het zouden bij mij misschien ook best te spanningen kunnen zijn....
    Ik weet het niet.
    Ik zit nu op dag 15 en ben op FF mijn temp. aan het bijhouden.
    Nu was gisteren en vandaag mijn vriend niet lekker, dus niet geklust:$ Er hangt misschien ook wel iets in de lucht hier.
    Bij mij gaat het wel vandaag weer wat beter, even nergens last van.
    Tja je kunt het ook niet forceren...
    Vanavond nieuwe poging maar dan ben ik helaas weer laat thuis.
    Ik vind het toch wel fijn dat ik nu mijn temp. bijhoud.

@Miggy
    Jeetje jullie zijn ook al lang bezig.
    Wel positief dat alle uitslagen goed zijn.
    Vreselijk hè die klachten en ze kunnen ook 2 kanten uit gaan...
    Iedere keer denk oh zere borsten en opgeblazen gevoel, ik word waarschijnlijk weer ongi.
    Maar toch blijf je zooooo hopen dat het toch ook eindelijk zwangerschapssymptomen kunnen zijn.
    Sterkte Miggy enne als je nog even wilt klagen, of iets anders kwijt wilt, kom gerust weer hier.
    We begrijpen elkaar;)

5. loesje1986

3 mei 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama1979, gisterochtend helaas toch ongi geworden... Voelde het al wel een tijd aankomen maar door die pijnlijke borsten bleef ik toch hoop houden. Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel even een flink potje heb liggen janken... Vandaag voel ik me nog steeds wel een beetje depri maar aan de andere kant denk ik ook wel nieuwe ronde nieuwe kansen en hopen dat ronde 7 onze ronde gaat worden!
    Het tempen hou je nog goed vol? Hoop echt dat je deze ronde geluk hebt!

@miggy, vervelend he steeds weer die klachten en onzekerheid?! Vreselijk naar dat jullie al zo lang bezig zijn maar wel fijn dat alles nu goed nagekeken wordt. Word het natuurlijk niet leuker van maar hopen dat in ieder geval alles goed is!

6. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Balen zeg van die ongi, getver!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je depri bent!
    Bij mij heeft het ook al wat traantjes gekost.
    En ja nieuwe ronden, nieuwe kansen, ik weet het maar dat is niet altijd even makkelijk;)
    Laten we hopen dat 7 jouw geluksgetal is!
    Ik hou idd. het tempen aardig vol, en begin er al wat handigheid in te krijgen.
    Sterkt met de ongi meid!;)

7. loesje1986

3 mei 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama1979, waar hou jij je temp bij?
    Ben vanmorgen ook begonnen en hou het nu nog gewoon in een schriftje bij maar weet niet of dat wel handig is...
    Met de ovutesten heb ik geen enkele keer een positieve test gehad en begin nu toch ook wel nieuwsgierig te worden naar wanneer mijn eitje plopt. Mijn cyclus is wel regelmatig maar ja geen mens is hetzelfde dus wil me niet vastpinnen op de internetberekeningen...

8. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Hoi Loesje,

Sorry voor de late reactie...
    Ik heb me voorgenomen niet te veel op ZP meer te komen...;)
    Ik ben mezelf namelijk gek aan het maken.
    Tegen de tijd dat mijn NOD komt zal het waarschijnlijk niet meer lukken, maar ik probeerde nu even aan iets anders te denken....

Het tempen gaat niet slecht.
    In mijn handtekening kun je mijn kaartje zien.
    Ik hou deze bij via fertilityfriend.com. Je moet het even door krijgen het is in het begin een beetje lastig omdat het in het engels is.
    Maar daarna is het super handig!
    ALs je liever een site in het nederlands hebt kun je het ook aangeven op menstruatiekalender.net.

Succes enne als je hulp nodig hebt, laat maar weten!;)
    Liefs,

9. loesje1986

3 mei 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je helemaal! Ben vrij actief op een ander forum en heb daar zojuist tijdelijk "afscheid" genomen om precies dezelfde reden. Hier schrijf ik alleen in dit topic mee dus dat gaat goed. Daar hebben we met veel meiden een heel gezellig topic die dit jaar allemaal met anticonceptie zijn gestopt. Zo langzamerhand komen er steeds meer zwangeren bij en daar heb ik het af en toe heel moeilijk mee. Ik kan daar lekker mijn hart luchten en het zijn stuk voor stuk lieve en begripvolle meiden maar toch, wil er gewoon even minder mee bezig zijn. Ook ik maak mijzelf gek!
    Ik neem even afstand tot na mijn nod. Nu gaat het wel maar tegen die tijd wil ik me even storten op andere dingen en niet steeds twijfelen en piekeren. Maar goed, jij begrijpt me ongetwijfeld!

Fijn dat het tempen goed gaat! Op welke dag zit je nu? Al goed geklust en misschien zelfs al je ei ontdekt?
    Bij mij gaat het ook goed! Het kost me helemaal niet zo veel moeite als verwacht. Ik zet gewoon de wekker, gooi halfslapend de thermometer er in en als ik niet hoef op te staan slaap ik weer lekker verder.

Heel veel succes! En we houden elkaar op de hoogte?!

10. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook 1 die tijdelijk ff een stop heeft, maak me helemaal gek!
    Wel hou ik alles bij op menstruatiekalender...
    In ieder gaval heel veel succes allemaal!!!

Liefss Miggy

11. loesje1986

3 mei 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miggy, heel begrijpelijk!
    Zie op je banner dat je een dag over tijd bent, en en en ?????

12. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Hey, hier ben ik weer even!
    Het tempen gaat goed, en valt idd erg mee.
    Mijn biologische klok werkt op de dagen dat ik uit kan slapen zo goed dat ik niet eens een werker hoef te zetten:)
    Halfslapend ding er in en gewoon daarna weer verder slapen:D
    Zoals je aan mijn kaartje kunt zien heb ik dus waarschijnlijk mijn ei gehad donderdag of vrijdag als ik het kaartje goed begrijp.;)
    Dit vind ik wel fijn om te weten.
    Wat wel typisch is, is dat ik de vorige ronde allang kwalen had, zoals dat opgeblazen gevoel en vermoeidheid.
    Op dit moment voel ik me nog prima!
    Heel apart??
    Volgens mijn temp krijg ik dus mijn ongi zo ongeveer over 10 dagen, dus als de kwaaltjes weer komen weet ik dus hoe laat het is!
    We hebben vorige week weinig tot niet geklust omdat mijn vriend grieperig was:$
    We hebben nog wel donderdagavond geklust.
    Ik ben bang dat dit te weinig is, maar misschien toch net op tijd.......
    Het wachten is weer begonnen.
    Het tempen haalt in ieder geval al heel wat onzekerheid weg!

@Miggy, weet jij al iets? Je bent over tijd toch?
    @Loesje, we moeten elkaar zeker op de hoogte houden!
    Zou helemaal super zijn als we samen zwanger zouden zijn toch??

Succes allemaal!;)

13. loesje1986

3 mei 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt! Misschien toch een goed teken??!!
    Balen dat je vriend grieperig was maar ja in feite is een keer genoeg...als je maar raak schiet!

Zou fantastisch zijn als we beide deze ronde zwanger zouden raken! Kunnen we weer over kwaaltjes "zeuren" tegen elkaar!

Bij mij gaat het tempen ook nog steeds goed! Zit nu op dag 10 en tot nu toe is de temp alleen nog maar omlaag gegaan. Wel 2x een wat hogere maar dat was omdat ik mijn bed al uit was geweest. Wat wil dat zeggen dat het steeds omlaag gaat? Na mijn ei moet het omhoog, toch?

Veel sterkte bij het wachten en mijn duimen draaien weer voor je!

14. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Dank je!
    Tja het kan een goed teken zijn, maar ik probeer niet te veel te hopen.
    Die teleurstelling is iedere keer zo groot!
    Bij mij schommelde mijn temp ook nog al in mijn handtekening kun je mijn kaartje zien.
    Op een gegeven moment gaat hij duidelijk omhoog en FF zet dan een kruis dat je ei geweest is.

15. loesje1986

3 mei 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je kaartje gezien en schommelt inderdaad behoorlijk. Zag gelukkig het kruisje staan anders had ik er weinig van gesnapt denk ik...sorry maar ben nog een leek daarin....
    Bij mij schommelt het een heel klein beetje met 0,1 graad maar wel een heel duidelijke lijn naar beneden. Als ik dan naar jouw kaartje kijk zou dat dus moeten betekenen dat mijn ei al in aantocht is. Ach we zien wel...

Snap datje nog niet te veel wil hopen! Die teleurstelling is iedere maand vreselijk en of je nou veel of weinig voelt, het kan altijd beide kanten opgaan...zucht...

16. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Wat een raar lichaam hebben wij vrouwen toch hè!!!!!
    Iedere ronde heb ik meestal rond deze tijd allang klachten, buikpijn, een opgeblazen gevoel en mega gevoelige borsten.
    Nu voel ik nog niets:(
    Lekker toch, zou je denken? Misschien een goed teken?
    Maar het maakt me zo onzeker.
    Ik durf niet te hopen, ben zo bang dat het weer negatief is....
    Ik zit nu volgen FF op 11 dpo.
    Pffff ik word echt gek van het wachten.
    Sorry moest het weer ff kwijt.;)

17. loesje1986

3 mei 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey mama1979,

Hoe gaat het nu? Volgens ff zou je morgen op 14 dpo zitten en theoretisch gezien zou dat je nod moeten zijn. Spannend weer!

Hier is het klussen ook weer gedaan en het grote afwachten weer begonnen! Er valt nu nog weinig van te zeggen maar voel me door het temperaturen tot nu toe toch iets rustiger. Ik weet dat er een eitje is geweest en dat mijn borsten pijn doen vanaf de eisprong.

Hou je me op de hoogte of en wanneer je gaat testen?

18. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Ja ik herken dat, door te tempen voel je je toch wat rustiger.
    Alleen deze dagen is het toch wel weer erg spannend.
    Ik zou in feite morgen kunnen testen maar ik durf niet zo goed.
    Ik ben een beetje bang voor de teleurstelling.....
    De kans is natuurlijk klein, we hebben eigenlijk maar 1 keer geklust in de vruchtbare periode, maar het positieve is wel weer dat het op het goede moment geweest is....
    Ik heb hele tijd niets gevoeld in tegenstelling tot de andere rondes.
    Sinds gisteren heb ik wel een soort van ongi gevoel in mijn buik maar minder heftig dan anders.
    Wat een raar lijf toch hè.
    Ik denk dat ik nog tot na het weekend wacht, of zal ik vrijdag testen? Waarschijnlijk word ik gewoon ongi.
    Oh wat erg hè, ik weet niet zo goed wat ik moet.
    Ik hou je op de hoogte hoor!;)

19. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Hier is de ongi donderdag doorgebroken.:x
    Baal,baal.
    Ik zit er weer ff doorheen.
    Deze maand gaan we naar de dokter, hopen dat we wat meer duidelijkheid krijgen!

20. loesje1986

3 mei 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah meis wat vervelend nou weer! heel begrijpelijk dat je er even door heen zit maar de moed niet opgeven hoor! *knuf*

Is je ongi al weer bijna weg? En al afspraak gemaakt bij de dokter? Ben erg benieuwd wat die er van zegt!

Hier nog 4 dagen tot nod en ben redelijk relax moet ik zeggen. Ik heb vanaf mijn ei vreselijk pijnlijke borsten en heb ongikrampjes. Dit had ik vorige ronde ook dus ga uit van een ongi. Het enige verschil is dat de krampjes nu voornamelijk rechts zitten.
    Ben me eerlijk gezegd al weer aan het voorbereiden op de volgende ronde en ga lekker door met tempen. Vind het echt ideaal!
    Ik wil je trouwens mijn kaartje wel laten zien maar weet niet hoe...

Deel Deze Pagina