cytotec; bij wie duurde het lang...

Discussion in 'Miskraam' started by happy2012, Nov 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

Jan 2, 2012
    333
    18
    18
    ...maar werkte het uiteindelijk wel?
    Ik heb om 20.00 4 tabletjes ingebracht, om 4.30 begonnen lichte krampjes/buikpijn, zeker dragelijk. Daarna tot nu eigenlijk nergens laat van.
    Kan ik nog hoop houden?
    Is het aan te raden t ziekenhuis te bellen en te hopen op nog een dosis?
    Of moet ik gaan accepteren dat t curettage wordt?

Dank voor het delen van jullie ervaringen!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Geen ervaring mee,heb meteen gekozen voor curettage.
    Heel veel sterkte!

3. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    Belgiƫ
    hoi hoi hoi,

Mijn ervaring:

Ik moest van mijn gyn om de 4h, 2 tabletten cycotec in mijn vagina brengen. Ik ben gestart 's avonds om 23h. Ik had 10 tabeletten gekregen.
    23h --> 2x
    3h --> 2x
    7h --> 2x
    Om 10h moest ik tablet 7 en 8 inbrengen. Ik dacht, laat mij maar even voelen of die andere al weg zijn, want ik was nog niets gewaar geworden. Die pilletjes zaten er nog allemaal. Ik heb toen die 2 niet meer ingebracht en gewacht tot 's avonds. 's avonds nogmaals gevoeld en nog steeds zaten ze er. De dag erop stond ik op en het was allemaal 'witte brei' in mijn onderbroek. Die pillen waren er opgelost uitgekomen.
    Resultaat: Het heeft dus niets gedaan en had toen nog een verbranding opgelopen door die pillen in mijn vagina.

Ondertussen ben ik afgelopen vrijdag gecurreteerd geweest.
    Als ik dit nogmaals tegenkom, dan kies ik onmiddellijk voor curretage. Gaat snel, doet geen pijn en alles is weg! (hopelijk dan toch, volgende week dinsdag onze controle)

Ik zou je aanraden om eens te voelen of de pilletjes al volledig weg zijn, indien ze weg zijn blijven cytotec gebruiken. De ene persoon heeft er eenmaal meer nodig dan de andere!

succes lieverd!

xxx

4. MomOf2

MomOf2 Actief lid

Sep 2, 2012
    199
    0
    0
    Ik kreeg gelijk 8 mee. Moest 4 inbrengen.'s avonds gedaan.(zondag) Na een paar uur kwam het op gang en ben ik de vruchtzak verloren. Moest na 24 uur de andere tabletten inbrengen, ongeacht of ik al wat was verloren. Laatste tabletten deden voor mijn gevoel niet veel. Vrijdags toch nog weer krampen en nog een groot stolsel verloren. De tabletten zijn bij mij nooit helemaal opgelost. Dacht wel dat ik alles verloren was. Helaas bleek bij mij bij de controle echo dat er nog resten zaten dus ben afgelopen wo alsnog gecuretteerd. (Wat mij heel erg meeviel)
    O Ja, als er binnen 48 uur na inbrengen niets zou gebeuren moest ik contact opnemen.
    Hoop dat het nog gaat werken.

5. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Ik heb in totaal 16 cytotec pillen er in gehad gedurende drie weken, het deed niets behalve darmklachten veroorzaken.

Share This Page