Kan het zijn dat je een erg lange luteale fase hebt als ik hem goed berekend heb tenminste 23 of 24e november zeker een eisprong gehad heb hem namelijk ook gevoeld meen ik 12 december wat last gehad van bloedverlies maar 15e december echt ongesteld geworden maar dan zou ik op een luteale fase zitten van rond de 18 tot 21 dagen maar dat kan toch nooit zo een lange luteale fase of heb ik me dan gewoon verkeken
Hallo, Heb je ook een ovulatietest gedaan? Of alleen op basis van voelen? Want alleen voelen is niet betrouwbaar, kan ook een steek van een darm of iets anders zijn geweest. Groetjes Ineke
Hallo, Kan inderdaad zijn dat je nu een lange luteale fase hebt gehad. Hou het even in de gaten of dit vaker voorkomt, is dat zo ga dan even langs de huisarts om het te bespreken. Groetjes Ineke
ik ben bang dat ik nu namelijk ook weer een langere luteale fase heb ben nu wel pas begonnen met ovutesten vanwege mijn banner en hijs nog niet positief genoeg maja voelde twee dagen geleden ongeveer net zoals die vorige periode en toen had ik een mega vroege positieve ovu test en precies hetzelfde gevoel ben nu alleen later begonnen met ovu testen omdat ik gewoon mijn cyclusbanner heb aangehouden van 32 dagen