wel of niet?!?..spannend

Discussion in 'Zwanger worden' started by r1986, Dec 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    na oktober ben ik nu weer overtijd.
    maar twijvel natuurlijk wel een beetje. maar de laatste keer dat ik ongesteld was geweest was ruim 4 weken geleden en i had eigenlijk van het weekend ongesteld moeten worden.
    ik durf eigenlijk nog niet te testen, omdat het misschien ook kan zijn dat mijn cyclus nog niet helemaal goed op gang is enz.
    wel heb ik vreemde krampjes in mijn onderbuik al 2 dagen.
    ja en wat andere syptomen. ja ik noem ze maar niet op want ik durf niet te hard van stapel te lopen. maar ik wilde het hier gewoon even kwijt...

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    ik duim voor je meis!!!

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik weet niet hoelang je vd pil af bent maar je lichaam kan je goed voor de gek houden he meis.

Ik weet niet hoelang je vorige cyclus was maar dan zou ik een beetje uitgaan van die aantal dagen.
    Anders misschien toch een testje doen dan weet je hopelijk meer.

4. kimpietjeuh

Jun 20, 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Spannend hoor,ik ben ook aan t wachten,maar men ei was later dus denk men nod ook later...
    Ik hou het niet meer,maar heb wel al de bekende ongi krampen...
    Dus denk persoonlijk dat ik ongi ga worden.

5. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou stoppen met de pil heeft het niets mee te maken dat ben ik al sinds mei. ben nog niet ongesteld dus we hebben besloten vandaag Misschien een test te doen. dus even afwachten :)
    ik heb zelf ook last van die vage menstruatie krampjes, maar dat heb ik nu 3 dagen. maar goed even afwachten

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Daarom zie ik ook: ik weet niet hoelang.

Maar goed ik ben benieuwd

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Spannen hoor, ik duim voor je!
    Ik zit zelf in ronde 1 en moet nog een week geduld hebben voordat ik iets weet. Ik ga er helemaal niet vanuit omdat het pas de 1e ronde is na ruim 15 jaar pil gebruik, maar een beetje hoop heb ik toch wel.

8. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou helaas gaf de test niet zwanger aan. dus ik wacht gewoon nog even af. maar thanx voor alle reacties!

9. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou ik ben nog steeds niet ongesteld.ik besef me nu weer ineens wat gek dat ik nog niet ongesteld ben. ga er al wel heel wat rustiger mee om dan de laatste keer dat ik wel zwanger bleek te zijn. en dat voelt ook beter en rustiger heb mijn gedacht er ook niet echt bij maar nu heb ik toch weer zoies van...en nu?moet ik morgen weer een test doen?of niet...iemand die mij advies kan geven?

10. Alita

Alita Niet meer actief

ppff jeetje tja afwachten is het enige wat je kunt doen, als je zwanger was had je wel psoitief getest..denk dat je cyclus op gang moet komen nog!!!

Share This Page