Hoe voelt een eisprong aan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamalieske, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hallo dames misschien is dit hier allemaal wel te vinden hoor en stel ik een domme vraag, maar aangezien ik al vanaf mijn 13de de pil slik (dit ivm heftige last van de ongi, was t al op mn 10de, sexueel actief pas vanaf mn 17de :) )
    heb ik geen flauw benul wat ik moet voelen als ik een eisprong krijg.
    Hoe voelt dit? wat zou ik moeten voelen of wat kan ik voelen?

Help ik weet niet meer wat dat is?. :rolleyes:

Groetjes marlies

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Marlies,

Ik heb (volgens mij) gisterenavond mijn eisprong gevoeld. Het waren pijnlijke steken aan de rechterkant van mijn onderbuik, net boven mijn lies. Vandaag voel ik het nog maar is het niet pijnlijk meer. Ik denk dus dat gisteren/vannacht mijn ei is gesprongen. Maaarrr. niet iedereen voelt zijn eisprong, wat ik zo heb gelezen voelen meer meiden het niet dan wel!

Het is even afwachten hoe het bij jou zal verlopen nu na het stoppen met de pil.

Succes en veel plezier hier!

Liefs
    Manuela

3. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Het is heel verschillend. De ene voelt het wel en de andere voelt er niets van.
    Ik dacht zelf dat ik het gevoeld had, maar dan kloppen mijn berekeningen niet meer dus, ik weet het niet.

Heb ook nooit een normale cyclus gehad. Was ook al snel aan de pil i.v.m. cystes.

liefs

4. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi

Er bestaan geen domme vragen ;)
    Ik zou heel graag willen weten hoe een eisprong aanvoelt, maar ik heb geen idee! Ik heb het helaas nog nooit bewust gevoeld

Liefs An :)

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey j4l ik zie nu dat kaatje ook voor jou gependeld heeft met nu zwanger van een meisje! Hopelijk komt het voor ons beiden uit! :D

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik voel mijn eisprong altijd heel specifiek aan de linker of aan de rechter
    kant. Het voelt een beetje drukkend en soms een zeurderige pijn.
    Hopelijk heb je er wat aan.

Liefs Lolly

p.s. Kaatje heeft ook voor mij gependeld op nu inverwachting van
    een meisje. Ben benieuwd.

7. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    ik voel vaak wel mijn eiersprong dan krijg ik last van mijn onderrug en een weeiggevoel in mijn onderbuik maar dat verschild denk ik per persoon de meeste vrouwen voelen het helemaal niet.

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik had gisteren wel een soort steken in mijn maag (voelt alsof je een aanval van diaree gaat krijgen)

zou dat hem zijn geweest? (klopt wel met de kalender maar leek me te toevallig)

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou alles kan natuurlijk, maar je maag zit een stuk hoger!

10. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Bij mij is het altijd een gevoel of ik blindedarmontsteking heb. Zelfs als ik ga zitten doet het erg zeer. En het duurt meestal wel een paar dagen. Daar wordt je dan erg moe van.

11. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    he hallo,

ik had last van mn eierstokken.kon gewoon niet op mn buik liggen en je voelde ze gewoon zitten.volgende maand maar even afwachten of het weer zo voelt.want ga dr vanuit dat ik niet gelijk zwanger ben.

12. kelly26

kelly26 Actief lid

28 jul 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi

ik voel altijd pijn links of recht onder in mijn buik en daarbij krijg ik war dikkere afscheiding zo dik dat je er draden van kan trekken, zoek op de zoek pagina even "afscheiding"op daar staan erg vieze maar ook duidelijk plaatjes op. verder doen mijn borsten dan ook erg pijn.

suc 6

kus

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik ben één van die meiden die er NIKS van voelt!
    waar ik het aan kan merken is dat ik de dag daarna of kort daarna pijnlijke tepels krijg. dan weet ik dus dat mijn ei is geweest :D

14. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hallo ik ben hier nieuw sinds net en ik heb eff jullie verhaaltjes gelezen over de eisprong hoe het voelt.want ik had vanacht zo'n pijn in mijn linker onder buik net boven mijn lies.ik heb nog nooit zo iets pijnlijks gevoeld het lijkt inderdaat net een blindendarm ontsteking.maar toen ik nog aan de pil was heb ik dit nog nooit gevoeld weten jullie meschien hier antwoord op hoe het kan? groetjes fempje

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Goed jullie vrehalen te lezen, ik had ook zo'n blindedarmonsteking gevoel (al weet ik niet heo dat is) en pijn in mijn rug. Het deed zo zeer dat het tijdens het 'klussen'ook niet echt prettig was, kennen jullie dat? Alleen had ik het twee dagen. Zou de eisprong dan de eerste of tweede dag zijn geweest ?

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0

Waar vind ik deze plaatjes als ik afscheiding intyp bij zoeken krijg ik wel 20 pagina's (of meer) :confused:

17. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Linda: Die pijn houd bij mij ook een paar dagen aan en ik ben er nog niet achter of het nu het rijpen van het eitje is of dat het eitje al aan het dalen is.

18. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    ik heb er ook vaak een dag of 2 last van en mijn buik zet ook op en rugpijn hoofdpijn en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.
    maar ik zou echt niet weten wanneer de eiersprong dan is ik vroeg me dat eigenlijk ook al af aangezien ik een onregelmatige cyclus heb en we nu druk bezig zijn voor een derde.

19. kelly26

kelly26 Actief lid

28 jul 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    het topic heet goede en vieze plaatjes van vruchtbaar slijm onder het onderwerp zwanger worden

20. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Kan hoofdpijn een teken zijn van de eisprong?

Heb al 2 dagen hoofdpijn :(

Deel Deze Pagina