Gisteravond ben ik terug gegaan naar de huisartsen post. De pijn in de zij zat er weeer. Nu heb ik ineens een blaasontsteking. Had ik niet verwacht. De keer dat ik het ooit had had ik pijn bij het plassen en dingen. Nu geen pijn bij het plassen ofzo. Alleen die pijn in mijn zij. Ik zit nu op antibiotica, maar heb wel geinformeerd of het niet schadelijk is voor een eventuele zwangerschap. Ben nu ook 2 dagen overtijd, maar ik hou er ook rekening mee dat mijn lichaam kan spelen. Ik heb wel vanaf september al baarmoederkrampen. Maar geen bloedverlies. Ik ben benieuwd...we wachten wel af. maar blaasontsteking heb ik gelezen, komt ook vaak voor tijdens een zwangerschap. De hoop is nog niet vervlogen.
dank je...ik voel me helemaal niet lekker. Ben misselijk, heb hoofdpijn en kramp en geen bloedverlies. temp was vanmorgen 0.2 hoger als normaal. Gemeten voordat ik uit bed kwam. Heb straks ook nog 4 uur telefoontraining als voorbereiding op mijn nieuwe job. Ik ken mezelf zo helemaal niet....zoooo chagrijnig en droog menstrueren heb ik nog nooit meegemaakt. En een blaasontsteking heb ik een keer eerder gehad in 26 jaar, maar toen was ie herkenbaar en nu niet. Paracetamol mag wel in de zwangerschap toch?
dat kan wel ja. mijn moeder had daar ook last van toen ze zwanger was van mij. op dit moment heb ik niet zo'n druk meer op mijn blaas als van de week.misschien ga ik moergen toch maar even naar de huisarts. liefs sandra.
dit vond ik op internet over blaasontsteking: http://home.tiscali.be/jantje/Ziektes/B ... eking.html liefs san.
He Vissie, Ik ben nog maar heel kort zwanger en heb ook blaasonsteking. 10 jaar geleden of zo heb ik het ook een keertje gehad maar ik had toen erge pijn bij het plassen en nu helemaal niet. Ik had alleen nu veel menstruatieachtige pijn al een week voordat ik ongi zou worden, ik werd dus niet ongi omdat ik nu zwanger ben. Verder zag ik allemaal kleine weefseltjes in mijn urine dus ben ik voor de zekerheid afgelopen vrijdag naar de HA en ja hoor blaasontsteking. Ik heb antibotica gekregen tot en met morgen (oplostabletten amoxiciline 500 mg, 3x per dag) en die kunnen geen kwaad bij zwangerschap. Vrijdag moet ik weer urine inleveren om te kijken of het nu oke is en krijg ik de uitslag van de urine van vorige week, die is nl ook op kweek gezet, dat doen ze blijkbaar altijd bij zwangere vrouwen die blaasontsteking hebben. Dus maak je geen zorgen over de medicatie. Hopelijk ben je gewoon zwanger! Oh ja en paracetemol mag tijdens de zwangerschap. Groetjes, Fleur
Ik was gistermorgen erg ziek. Misselijk, hoofdpijn, menstruatieachtige pijn. Temp in de morgen 36.9. 0.2 hoger dan ik gewend ben. Ik ben nu 3 dagen overtijd. We zien wel. Ben weer behoorlijk misselijk.