Klachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Didi2502, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Al een paar dagen heb ik last van verschillende klachten. Zelf ben ik nu ongeveer een jaar geleden gestopt met de pil, dus ontpillen kan het niet bij mij zijn. Zelfs een chocolade eitje voel bij mij vanochtend verkeerd. En tijdens het boodschappen doen werd ik ineens misselijk. Dit is nu gelukkig gezakt. Hoop zo dat dit wijst op een zwangerschap. Maar is ff afwachten. Heb ongeveer een cyclus van 28 dagen.
    Zelf wil ik pas over 2 weken testen omdat ik dan pas ongi hoef te worden.
    weet iemand wat dit kan zijn? :(

Gr. Dion

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, het is geen zwangerschap als je over twee weken pas ongesteld moet worden. Het klinkt eerder als gewoon, niet zo lekker. Misschien iets verkeerds gegeten, virusje? Of juist eindelijk ontpild en hoort dit bij jouw cyclus, namelijk jouw eisprong. Er zijn hier meer dames die daar last van hebben.
    Succes met wachten en ga aan de klus zou ik zeggen! ;)

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Even voor de duidelijkheid hoor:
    - je hebt doorgaans een cyclus van 28 dagen
    - je verwacht over 2 weken ongesteld te worden

Dan zou je nu ook nog helemaal niet positief kunnen testen omdat je nu in je vruchtbare periode zit. Je had het afgelopen week ook over slijm toch? Ik denk dat je nu rond je eisprong zit.
    Rond mijn eisprong heb ik ook regelmatig dat het eten niet goed zakt, last van misselijkheid en van maagzuur.
    Misschien dat dat bij jou ook zo is?
    Succes met de laatste 2 slopende weken wachten.

4. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Klopt, het slijm heb ik nog steeds. Nu wat wittig. Ik zit nu ook in mijn vruchtbare periode. Dus we zijn druk aan het klussen ;).
    Dit overigens voor het eerst dat ik allerlei kwaaltjes heb tijdens de eisprong, vandaar mijn vraag.

Deel Deze Pagina