Hallo allemaal, Ik ben een nieuweling als het gaat om zwanger worden. Ben net 3 maanden geleden gestopt met de pil en heb de eerste maand ook verschillende ontpil verschijnselen gehad. Ik heb ook geen regelmatige cyclus. De eerste na 31 dagen de 2e na 34 dagen.Ik heb dus ook geen idee wanneer ik weer ongi moet worden. Nu heb ik sinds twee weken steeds hoofdpijn en soms ook duizelig gevoel. En ONTZETTENDE last van mijn borsten, die tevens opgezet zijn en mijn tepels lijken inmens! Nu heb ik vlak voor mijn ongi wel vaker wat gevoelige borsten, maar dit slaat alles. Ik heb 3 dagen geleden een test gedaan die extra gevoelig is, met ochtend urine, helaas was deze negatief. Het lijkt er ook op dat de krampen die gepaard gaan met de ongi zo langzamerhand ook beginnen. Ik ben dus even het spoor bijster. Heeft iemand ervaring met deze kwaaltjes? En als iemand weet hoe ik de pijn in mijn borsten kan verzachten... graag!
Spannend hoor! Ik zou nog even afwachten en als je ongi nog steeds niet komt, weer een test doen. Het kunnen inderdaad zwangerschapskwaaltjes zijn, een test biedt de meeste duidelijkheid! Succes!
anders nog een keer een testje wagen aangezien je laatste testje 3 dgn geleden is.... In inderdaad, welke cd zit je nu?
Bedankt voor jullie reacties. Het is allemaal wel erg spannend, helemaal omdat ik niet weet wanneer ik nu ongi zou moeten worden... Maar ik zit op dag 31
Aaaahhh same here! Ben gestopt met de pil, maar nog niet ongesteld geworden. Zit nu op dag 30. Rugpijn, hoofdpijn, benauwd 's avonds, heel moe, warrig. Maar vanochtend getest en helaas negatief! Ik hoop zo dat t in 1x raak is, maar zal wel iets te mooi voor woorden zijn haha. Ik ga als ik niet ongesteld word over 3 dagen weer testen denk ik... Meer dan dat kan je denk ik ook niet doen! Succes met wachten!
De eerste keer had ik dat ook, en dat bleek ontpillen te zijn. Was toen ook best teleur gesteld dat het niet raak was. Maar ik vind nu met name de hoofdpijn en de last van mijn borsten en het groeien daarvan zo vreemd. Jij ook succes met wachten. Hoop voor je dat het gewoon in een keer raak is!
@lin1985, het is met testen het handigst als je uit gaat van je langste cyclus (= voor jou 34 dagen) en dan een dag erna test, dus op dag 35. dat zou iets van woensdag zijn. dan raak je niet al te gestrest van het testen en je weet vrij zeker waar je aan toe bent. sja, het kan dat je vorige cycli anovulair (geen eisprong) waren en deze wel met eisprong en dat daarom je klachten anders zijn. maar het is inderdaad een kwaaltje, ik heb het nu ook. al kwam het bij mij pas rond 5,5 week... toen had ik al een week eerder een knaltest in mn hand... misschien heb je het al gelezen, maar dit kan behulpzaam zijn: Menstruatiecyclus en kans op zwangerschap na pilgebruik - Zwangerschapspagina
Dank je! Had het nog niet gelezen en besef me dat ik echt een nieuweling ben, haha. Nooit geweten dat je eisprong op gang moet komen. Ik hoop echter dat dit geen "normale" menstruatie en/of ovulatie klachten zijn. Natuurlijk omdat ik hoop dat het raak is, maar vooral omdat de pijn niet te harden is. En ik ben aardif wat klachten gewend tijdens de menstruatie. Ook wel wat gevoelige borsten. Maar nu doen ze gewoon pijn En zijn groter... Ik moet dus gewoon geduld hebben hoe moeilijk (en spannend) ook Iemand misschien nog tips voor zere borsten???
Even een update, de pijn in mijn borsten is inmiddels afgezwakt naar gevoeligheid en ben een uur geleden ongesteld geworden. Vind het nog wel erg raar allemaal. Omdat ik die klachten nog niet eerder voor een menstruatie heb gehad. Ook lijken de krampen nu erger dan ik normaal heb. Maar we wachten gewoon de volgende ronde weer af. Bedankt voor het meedenken allemaal!
Ook ik heb last van die klachten. Zelf ben ik nu ongeveer een jaar geleden gestopt met de pil, dus ontpillen kan het niet bij mij zijn. Zelfs een chocolade eitje voel bij mij vanochtend verkeerd. En tijdens het boodschappen doen werd ik ineens misselijk. Dit is nu gelukkig gezakt. Hoop zo dat dit wijst op een zwangerschap. Maar is ff afwachten. Heb ongeveer een cyclus van 28 dagen. Zelf wil ik pas over 2 weken testen omdat ik dan pas ongi hoef te worden. Gr. Dion