Klachtenbrief BCC gestuurd, nog steeds geen reactie

Discussion in 'De lounge' started by MamaR, Feb 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Hoi,

Op 29 december heb ik een, aangetekende, klachtenbrief naar BCC gestuurd omdat ik niet te spreken ben over een aantal zaken die te maken hebben met een bestelling die ik daar gedaan heb.

Het is inmiddels 1 februari en ik heb nog steeds niets van BCC gehoord. Geen telefoontje, geen mailtje, helemaal niets.

Inmiddels ben ik natuurlijk nog bozer.. Ik heb BCC, voor mijn gevoel, lang genoeg de tijd gegeven om een reactie te geven en ik ben het ondertussen wel een beetje zat dat ze gewoon helemaal niks laten horen..

Wat zouden jullie in deze situatie doen?

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ze hebben inderdaad lang genoeg de tijd gehad om te reageren op je brief! Waarschijnlijk is het of niet belangrijk op hun manier of ze hebben het druk op hun manier of ze hebben de brief misschien niet ontvangen?

Hebben ze geen klantenservice zodat je even kunt bellen?

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Heb je in de brief ook een termijn aangegeven waarin zij terug zouden moeten reageren?

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Twitteren! Ik heb me serieus aangemeld op twitter omdat ik een klacht had over een bedrijf. Hoorde steeds niets op mijn brief. Via twitter de wereld in gegooid en ineens zetten ze er wel spoed achter :cool:

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ja, de klantenservice weet niks.. Maar dat wist ik al van toen ik mijn bestelling had gedaan ;)

En nee ik heb niet echt een termijn aangeven. Heb erin gezet dat ik zo spoedig mogelijk een passend antwoord verwacht...

6. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Waar heb je de brief naartoe gestuurd, het hoofdkantoor of het betreffende filiaal?

7. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hahaha, ja doet mijn man dus ook...twitterde naar ons kabel bedrijf dat het niet goed was...wilden eerst dus niets doen eraan, nu komt er een monteur op hun kosten omdat er toch iets niet goed zit ;)

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ik heb de brief naar het hoofdkantoor gestuurd..

Misschien dan maar een twitteraccount aanmaken ;) Weet je ik ben er niet zo van om maar meteen allemaal slechte dingen over een bedrijf te roepen of om overal te gaan zeiken als ze zelf geen mogelijkheid hebben gehad om een reactie of oplossing te geven maar vind het nu gewoon echt wel lang duren..

9. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik heb het inderdaad ook van mijn man ;). Werkt echt geweldig, ineens werd ik prima gehoord en kreeg ik centjes terug. En ook een andere klacht werd ineens heel rap behandeld.

10. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nou soms kun je gewoon een berichtje geven op twitter of hun facebook (jaja bedrijven tegenwoordig hebben ook fb...)

En dan krijg je gewoon voorrang..omdat het publiek is. Je hebt ze de kans gegeven, aangetekend verstuurd...maar geen reactie gekregne en klantenservice weet van niets...dan kan je niets meer doen toch?

Als nog een brief sturen, of bellen naar hoofdkantoor.....

11. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Snap ik, maar ik heb mijn eerste vraag ook heel netjes gehouden. En ze gewoon rechtstreeks via twitter gevraagd wanneer ik nu eens iets terug gekoppeld zou krijgen. Er zijn gewoon mensen in dienst om op deze tweets te reageren. ;)Die dus blijkbaar een stuk sneller zijn dan de mensen bij de klantenservice

12. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Oh haha ik bedoelde ook niet dat jij het niet netjes gehouden hebt hoor ;)

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ja idd, mijn man had iets getwitterd in de zin van. Jullie hebben me nu al 4 keer onze snelheid laten testen, binnenshuis zit er hier niets mis, want de snelheid valt ook weg als ik de laptop direct op jullie kassie aansluit (ja hij is amsterdams, en we wonen in brabant hahaha) Kunnen jullie er nu eens iets aan doen, want we worden hier een beetje gek van de wegvallende tv en internet!

En als er dan ook nog ff wat andere dorpsbewoners ook negatief op reageren...dan gaat het snel ineens!!

14. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ow nee, zo vatte ik het ook niet op hoor. Maar ik vond het eerst ook niks, wil ze niet voor iedereen "te kakken" zetten. Maar op een nette manier zorgen dat er vaart gezet is achter mijn klacht dat was wel heel fijn :) Want het is andersom ook niet netjes om jou zo lang te laten wachten :)

15. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Ik weet dat het streven is dat binnen 48 uur na ontvangst van de brief een terugkoppeling plaats moet hebben gevonden.
    Mag ik vragen dat de klacht is?

16. Agter

Agter Fanatiek lid

May 3, 2012
    2,266
    0
    0
    In een huis
    De customercare van BCC is nog wel eens actief op Fok!.
    Zet je klacht anders daar eens neer in WGR ofzo.

17. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ja dat mag je vragen ;)

Wij hebben via de webshop een wasmachine gekocht, zou binnen 2 weken geleverd worden.. Dus ik heb na 12 dagen gebeld of er al een indicatie was wanneer hij geleverd zou worden. Dat wist die jongen niet maar hij kon mij, met zijn eigen woorden, garanderen dat ik hem op tijd binnen zou krijgen..

3 weken na de bestelling zelf maar weer gebeld, hij zou tenslotte al mijn kleertjes moeten wassen volgens de jongeman van BCC.
    "ja hoor mevrouwTJE, die staat hier klaar". Kon alleen pas 1 week later geleverd worden door kerst enzo. Dat vond ik al niet zo netjes..

Toen zag ik op de website van Saturn diezelfde wasmachine goedkoper staan, ik dus weer gebeld.. Zegt die jongen dat ik dat maar met de bezorgers moet regelen.. Nou die wisten natuurlijk nergens van.. Ik weer bellen, zeggen ze dat ik maar naar het dichtstbijzijnde filiaal moet gaan.. (handig joh via internet bestellen)
    Ik dus naar de winkel gegaan.. Met een printscreen van die pagina, zegt die man daar: "nou mevrouw, iedereen kan wel een printscreen maken en de prijs veranderen. U moet met de klantenservice bellen".. Ik nog 1 poging gewaagd bij de klantenservice, zegt die man dat het al langer dan 2 weken geleden is dat ik besteld heb dus dat het niet meer geldt.. Terwijl dat natuurlijk pas ingaat op het moment dat je je product hebt. (zo staat het ook op de site)

Toen was ik er klaar mee ;)

Het is allemaal niet heel dramatisch maar alles bij elkaar ben ik het gewoon zat. Je wordt gewoon totaal niet serieus genomen en van het kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer mooie reclames op tv maken, maar als puntje bij paaltje komt...

18. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    In de zin van afhouden van terechte teruggave van geld en valse beloftes wel, maar ook het desbetreffende filiaal blijft in gebreke. Jij als klant zou de bezorg kosten terug moeten krijgen vanwege de niet tijdige levering, en het verschil van prijs met de saturn.
    Volgens mijn schoonbroer een volledig terechte klacht.
    Beste optie Facebook !

Succes

19. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Wat was hun slogan ook alweer? High prices, low service? Of was het nou andersom :D

20. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ja zoiets, haha.

DeesDees, dankje.. Ga ik dat maar eens proberen!

Share This Page