Hoi dames Ik ben nu 4 dagen overtijd vanaf NOD elke dag posief ovu testen Gister positief zw test wel buiten de 10 min Vanochtend zw testje gedaan en was mislukt want bij de T verscheen een vlekje dus ben van plan nieuwe test te doen Voor de rest was ik wel duiizilg gister wat steken in vlagen vandaag hoofdpijn had ook last van me been kramp gevoel in de avond Komt dit iemand bekend voor?
Herken het bij mij komt ie ook pas na 5 of 10 minuten. Toen een test van cb gedaan en daar stond zwanger 1+2 dus die geloven we maar .
Nee ik zelf heb die niet gedaan maar vriendin van mij had idd ook een ovu test gedaan positief toen ze zwanger was dus ik zou zeggen op na de drogist voor een cb ik duim voor je !!
Nee nog niet gedaan geen tijd gehad maar ben dus nog steeds niet ongesteld Merk echt dat ik alleen maar wil eten... Kan ook gewoon door aankomende menstruatie i dont know En had vandaag lichte steekjes in mijn vagina, niet eerder gehad?! En gisteravond werd ik opeens wakker van het gejeuk onder me voet, een hele rare plekje om daar jeuk te krijgen