klachtjes nog steeds door bevalling?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sam8, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hallo verloskundige,

Ik ben 7 weken geleden bevallen. Na 2 weken deed ik al heel veel weer gewoon. Ging weer zelf 2 keer daags met de honden uit (2x een uur) en verder ook goed fit. Alleen voelde ik het wel als ik te veel had gedaan. Soms wat zwaar gevoel zeg maar aan m'n onderkant dan. Toen Jildou 2 weken en 6 dagen oud was, is ze opgenomen in het ziekenhuis. Daar heeft ze 4 weken gelegen en ik kon dag en nacht bij haar blijven. Dus ik liep weer veel minder dan voorheen. Nu heb ik sinds vorige week, sinds ik weer wat meer loop, steeds dagen dat ik het idee heb dat ik op een paard van 2 meter breed heb gezeten, zere liezen heb ik dan steeds. Ook heb ik sinds afgelopen week wat steekjes in m'n onderbuik. Inmiddels is Jildou vrijdag thuis gekomen en ik loop dus weer veel meer.
    Kan het zijn dat dit nog steeds van de bevalling is? Aan het herstellen? Of moet ik me zorgen maken?

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Groetjes Sam

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi sam,

Het klinkt als nog herstellende van de bevalling. Kijk het nog even aan, je lichaam moet nu ook weer even wennen dat je weer actiever bent. Indien het volgende week niet beter gaat kan je altijd even naar je huisarts.

Imke

Deel Deze Pagina