pijntje rechts onderin eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Eefje86, Sep 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

Mar 21, 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds vanmorgen rechts onderin een pijntje, moeilijk te omschrijven altijd, maar het komt en gaat.
    Ik zou rond deze periode mn eisprong moeten hebben, al heb ik maar 2 x cycles gehad waar ik mee kan berekenen..(waarvan de laatste een menstruatie van 1,5 dag :() de cycles was 30, als dat nu weer zo zou zijn, dan moet ik vandaag of morgen mn ei hebben..
    ik had gister erg waterig en heldere afscheiding, vandaag eigenlijk niks..
    Alleen gister geklust, manlief was de hele week weg voor werk.

Wat denken jullie??:D

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    @Eefje ik voel bij mijn eisprong vaak ook een pijntje rechtsonder in mijn buik, een soort stekende, zeurende pijn die idd een beetje komt en gaat.. dus kan goed zijn dat je je eisprong voelt!
    als dat het is heb je best kans hoor, met gisteren klussen.. misschien vanavond of morgenochtend nog eens, voor de zekerheid?

en was het wel een echte menstruatie, omdat je zo'n vraagteken zet bij die 1,5 dag? je kan ook een tussentijdse bloeding hebben gehad of wellicht een innestelingsbloeding? omdat het zo kort duurde.. of had je een testje gedaan voor de zekerheid?

succes iig!

3. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

Mar 21, 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb een testje gedaan idd..
    Ik heb toen 1 dag echt wel heel erg kramp gehad, meer als anders, en ook wel redelijk normaal gebloed. Dag erna vrijwel niks meer.., is nog steeds een raadsel, heb ik anders nooit haha we zullen het nooit weten :) daarna ook steeds last van krampen gehad, vandaar ook een testje.. maar negatief.

Maar wat betreft het pijnjte, ik kan nu wel zeggen dat het eigenlijk geen pijntje meer is..pfff moet af en toe even op mn tanden bijten is dat normaal? Krijg het er warm van..

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kan alleen maar zeggen veel klus plezier !!

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat klinkt wel als een aankomende eisprong idd! Dat het zoveel pijn doet kan, ik zelf voel hem sommige maanden haast niet, en andere keren doet het zoveel pijn dat ik helemaal wit wegtrek en echt een paracetamolletje moet nemen.

Dus idd, lekker klussen vandaag! :D

6. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

Mar 21, 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel vandaag niet zoveel meer, denk dat ie gister is geweest, vandaag klussen gaat niet.. Manlief is weer de hele week weg voor werk.. En alleen in het weekend thuis.. Dus miss hebben we geluk gehad :)) maar dat duurt nog even voordat we dat weten..:D

7. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

Mar 21, 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marliesje.. Veel succes met je terugplaatsing! 6 is een goede vangst toch ?! Spannend allemaal!

8. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @eefje, dank je :D

En als je eisprong net geweest is en je hebt het weekend geklust, dan heb je volgens mij goed getimed!

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    hoop het voor je Eefje :) succes met het afwachten..

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ook net de vruchtbare tijd voorbij...spannend is het nu he. Alleen dat ellendige lange wachte nu aaahhhhh...

Succes en ik hoop dat we beide een mooie test mogen verwachten!!

11. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Succes Lov ;) leuk voor jullie, hopelijk lukt het weer snel!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je charlie;).......:D

13. Yris

Yris Niet meer actief

Ja, dat lijkt op de eisprong :D altijd moeilijk te beschrijven... ik vind het branderig aanvoelen rechts of links :D

Share This Page