Ik wil inloggen op 'mijn uwv' via mijn digid alleen als ik inloggen mijn uwv aanklik dan krijg ik een hele uitleg wat er mee gedaan kan worden en vooral dat je een digid code nodig hebt. Ik probeer door te klikken in de hoop dat ik ergens kan inloggen maar kan het dus echt niet vinden. Wie kan me helpen?
Misschien ben ik wel heel blond maar als ik daarop klik kan ik niet inloggen hoor Ik krijg dit te zien Welkom bij Mijn UWV Met Mijn UWV kunt u gemakkelijk gegevens naar ons sturen en uw gegevens bekijken. U kunt bijvoorbeeld uw Wijzigings- en Inkomstenformulier WW invullen en uw jaaropgaaf bekijken. Om gebruik te maken van Mijn UWV heeft u uw inlogcode van DigiD nodig. Meer informatie vindt u bij Wat kan ik doen met Mijn UWV? Regelen via Mijn UWV Jaaropgaaf Kijk voor uitleg over de begrippen op uw jaaropgaaf bij Toelichting jaaropgaaf WW <UL>Betaalspecificatie WW bekijken (specificaties van andere uitkeringen kunt u nog niet online bekijken) Wijzigings- of Inkomstenformulier invullen als u een WW-uitkering heeft. Toeslag aanvragen als u een WW-uitkering heeft. </UL> WIA formulieren <UL>WIA-uitkering aanvragen Toeslag aanvragen als u een uitkering heeft Wijzigingen doorgeven als u een WIA-uitkering heeft </UL>Betermelder Digitaal verzekeringsbericht Hoe kom ik aan mijn DigiD inlogcode? Vraag uw eigen inlogcode aan bij DigiD. Met uw geactiveerde inlogcode kunt u inloggen op Mijn UWV.