Zwitsal VEILIGHEIDSWAARSCHUWING ZWITSAL BESTEKSETJE. Heb jij ook zon besteksetje of ken jij iemand die dit heeft? Lees onderstaand bericht dan zorgvuldig. Er is namelijk gebleken dat ondanks alle controles die we vooraf hebben gedaan, toch het risico bestaat dat de tandjes van het vorkje afbreken wanneer er grote kracht wordt gezet of wanneer het vorkje op hoog vermogen in de magnetron wordt verwarmd. ...Hoewel op de verpakking is aangegeven dat het product niet in de magnetron mag, willen we geen enkel risico nemen. Want voor Zwitsal is alleen het allerbeste goed genoeg. Wat nu? Omdat we geen enkel risico willen nemen, willen we je vragen om het volledige besteksetje (met je naam, adres en telefoonnummer) op te sturen naar: Zwitsal Antwoordnummer 1075 6200 VB Maastricht Omdat we onze excuses aan willen bieden, ontvang je in ruil voor het ingestuurde besteksetje binnen 3 weken een leuk pakketje van Zwitsal. Voor meer vragen kun je gratis de consumentenservice bellen op: 0800-2500052 (bereikbaar tussen 9.00 en 19.00 uur). Bedankt voor je aandacht. Groetjes, Zwitsal.
Ik zat ook al te denken... Maarja je hebt mensen die een potje of papje door roeren en dan de vork of lepel erin laten zitten tijdens het opwarmen. Wel leuk dat ze een pakketje met spulletjes opsturen.
ow ik heb ook zo'n setje.. ik vond het wel grappig, maar of ik het ook zou gaan gebruiken weet ik niet. Wat is dat voor pakketje wat je krijgt dan??
Hier gaat vandaag het bestek setje op de post. Als ik het pakketje van zwitsal binnen heb laat ik het je wel weten.
Topic bestond al: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/381053-veiligheidswaarschuwing-zwitsal-besteksetje.html Lotte