Waarschuwing Zwitsal besteksetje

Discussion in 'De lounge' started by Annemiek1975, Aug 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Zwitsal

VEILIGHEIDSWAARSCHUWING ZWITSAL BESTEKSETJE.
    Heb jij ook zo’n besteksetje of ken jij iemand die dit heeft?
    Lees onderstaand bericht dan zorgvuldig.

Er is namelijk gebleken dat ondanks alle controles die we vooraf hebben gedaan, toch het risico bestaat dat de tandjes van het vorkje afbreken wanneer er grote kracht wordt gezet of wanneer het vorkje op hoog vermogen in de magnetron wordt verwarmd. ...Hoewel op de verpakking is aangegeven dat het product niet in de magnetron mag, willen we geen enkel risico nemen. Want voor Zwitsal is alleen het allerbeste goed genoeg. Wat nu?

Omdat we geen enkel risico willen nemen, willen we je vragen om het volledige besteksetje (met je naam, adres en telefoonnummer) op te sturen naar:
    Zwitsal
    Antwoordnummer 1075
    6200 VB Maastricht

Omdat we onze excuses aan willen bieden, ontvang je in ruil voor het ingestuurde besteksetje binnen 3 weken een leuk pakketje van Zwitsal.

Voor meer vragen kun je gratis de consumentenservice bellen op: 0800-2500052 (bereikbaar tussen 9.00 en 19.00 uur).

Bedankt voor je aandacht.
    Groetjes, Zwitsal.

2. Fijn dat ze het terughalen, maar even serieus.. Wie stopt er nou een vórk in de magnetron? :)

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik zat ook al te denken...
    Maarja je hebt mensen die een potje of papje door roeren en dan de vork of lepel erin laten zitten tijdens het opwarmen.

Wel leuk dat ze een pakketje met spulletjes opsturen.

4. jongmam

jongmam Bekend lid

Jul 17, 2009
    817
    177
    43
    Female
    Verzorgende-IG

dus dat

5. an12

an12 Actief lid

Dec 3, 2011
    487
    0
    16
    Female
    huismama
    overijssel
    ow ik heb ook zo'n setje.. ik vond het wel grappig, maar of ik het ook zou gaan gebruiken weet ik niet.

Wat is dat voor pakketje wat je krijgt dan??

6. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hier gaat vandaag het bestek setje op de post. Als ik het pakketje van zwitsal binnen heb laat ik het je wel weten.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,283
    2,984
    113

Share This Page