klagen over vuurwerk

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 7 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ja! Je had toentertijd :rolleyes: een site die heette ‘Rotten’ of zoiets dergelijks. De meest bizarre ongelukken en hoe mensen er daarna uitzagen kwamen voorbij. Te bizar. Weet niet eens of die site nog bestaat en voel geen behoefte om het op te snorren. :|

citroenrasp, Ysabella en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Ow de horror. Die site ken ik ook nog... Nu ik er aan terug denk krijg ik er weer rillingen van. Lieten ze straffen zien uit oorlogslanden... Hoe iemand in vieren werd gedeeld door paarden... bah o_O

Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.424
    2.211
    113
    Ojaaa dat ken ik ook nog! Supergore plaatjes stonden daarop.

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Jaaaa, rotten . com!! Heb daar wel vroegah veel op gekeken hoor. En ja de site bestaat nog:roflmao:

Nu niet denken dat ik 1 of ander gestoord mens ben hé dames maar ik ben gewoon niet zo snel geshockeerd.

Moet ook zeggen dat ik foto's/plaatjes minder "erg" vind dan bijvoorbeeld fimpjes, dat kan dan echt weken bij mij blijven spoken en heb ik wel echt last van.

GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Die rotten site ken ik nog ja. Verschrikkelijk... 1 filmpje blijft me bij die iemand vroeger liet zien... een man met een parachute die in de propeller terecht kwam. Kotsmisselijk werd ik.

6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Gat-ver-dam-me

7. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    En om maar weer on topic te gaan (een beetje dan). Vroeger had ik dus een vriendje die lawine pijlen in een hofje (dat klinkt beter) op zijn kop in de grond afstak. Ik stond weliswaar op afstand maar jeetje wat was dat eng. En natuurlijk zelf gemaakte vuurwerkbommen maakte voor de pc waar rotten aan stond xD.
    Mijn ouders wisten wel iets maar niet van het grovere vuurwerk zeg maar. We waren toen ook totaal niet bezig met baby's... honden etc.. Zou het met de kennis van nu zeker anders doen maar jah... puber hè.

8. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ik ken die site onder de naam faces of death. Echt te gruwelijk. Ik kan niet geloven dat ik daar vroeger naar heb gekeken. Zou dat nu echt niet meer kunnen.

Edit: of het was geen site, maar een dvd

Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.390
    21.769
    113
    De site rotten (dotcom) herinner ik me ook nog, het werd bij ons op school vroeger ook veel bekeken... Als je werd betrapt op het kijken moest je nablijven volgens mij. Ik vraag me af waarom ze die site niet gewoon blokkeerden, of kon dat toen nog niet?

10. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.248
    28.270
    113
    Hier waren dat soort dingen inderdaad geblokkeerd. Maar tieners weten altijd een weg natuurlijk.

Ik moest gisteren over dit topic denken en wat ik in mijn leven helaas allemaal (ongevraagd) gezien heb.
    Wat leven we eigenlijk in een verrotte wereld. Een wereld waar kindermisbruik, dood en intense pijn 'entertainment' is voor teveel mensen. Waar we ongevoelig worden voor bepaalde horrors.
    Het idee dat we als ouders onze kinderen maar minimaal kunnen beschermen tegen deze beelden en ideeën.. Het maakt me best verdrietig en machteloos.

Leni88, Melief, Evanesco en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Dat dus. Ik lig daar ook echt wakker van.

12. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier werd het uiteindelijk geblokkeerd, geen idee waarom dat 2 jaar moest duren - het was ook niet alsof de docent er niks van wist. Maar ik heb er ook heel wat gruwelijke dingen op gezien die ik nooit meer zal vergeten, bah...

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Exact waar ik aan moest denken, die dvd had een vriendin van mij, vreselijk!

14. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    En toen kwam de dichte mist........:(

Wij hebben dit jaar voor het eerst echt uitgepakt qua vuurwerk. Veel mooie en grote compound/cakes. "We blijven hoop houden" lekker dramatisch:p, maar wel even hoe het voelt. Ik baal echt:oops:.

Wat gaan jullie doen mocht er echt dichte mist zijn/blijven? Ik denk er serieus over om het duurste en mooiste vuurwerk morgen zodra het donker is de lucht in te schieten....

15. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Hier houden we het iig goed in de gaten. Zodra het echt mistig lijkt te worden knallen we ook alles vroegtijdig de lucht in. Ik verwacht zelf dat het wel mee zal vallen hier omdat we aan het water wonen, meestal zit de echte dikke mist een paar kilometer verderop.

MyMiracle en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  16. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Wij wonen in een buitengebied, tussen de weilanden.

Het is hier echt enorm mistig. Heel jammer.

Gelukkig heb ik alleen sterretjes:roflmao:

tuc en MyMiracle vinden dit leuk.
  17. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Bij familie is met kerst het gehele raam er uit geblazen in de nacht. Gelukkig sliep de hond boven anders was hij doorzeeft met glas.
    Van de week ook weer een man in elkaar geslagen die gevraagd had te stoppen met vuurwerk afschieten voor zijn deur.

Ik vind het echt oprecht jammer voor degene die er gewoon lol in hebben en mooi vuurwerk kopen, maar dat algeheel verbod komt echt dichterbij door mensen die zich misdragen.

MyMiracle en Athina vinden dit leuk.
  18. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wij wonen aan een plein, dat net voor 1,2 miljoen euro gerenoveerd is. Dit plein en onze straat, en de twee naastgelegen straten zijn aangewezen als vuurwerkvrije zone. Maar helaas, de bommen worden alweer afgestoken. Net politie gebeld, bleek niet de enige te zijn, er ontstond ruzie toen de toezichthouder van Duimdrop (organisatie voor buitenspelen) en andere ouders er wat van zeiden. Helaas gaf de politie alleen een waarschuwing waarna ze wegreden. Zodra ze weg waren kwamen de daders weer terug en gingen doodleuk verder. Zelf zeg ik er maar niks meer van, laatste keer dat ik iets te lang naar buiten keek werden er stenen en kluiten tegen onze voordeur aan gegooid (expres). Wil niet het risico nemen dat ze straks vuurwerk door de brievenbus gooien oid..

19. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hier gaat alles gewoon de lucht in, desnoods het mooie spul vroeg op de avond ipv om middernacht. Al moet ik zeggen dat de lucht hier nog strak helder blauw is.

MyMiracle vindt dit leuk.
  20. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier (zuiden van het land) is het wel tot eind van de ochtend heel mistig geweest maar nu kraakhelder.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina