Iets aan de muur?

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 7 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    Hoi hoi,

    Ik wil (denk ik) iets aan onze lange muur. Het is zo kil voor mijn gevoel (ondanks dat de hele muur vol staat met speelgoed:roflmao:) maar ik mis iets, gezelligheid.. sfeer..

    Ik wil het speelgoed sowieso gaan uitzoeken en opruimen, maar met 3 kinderen ontkom ik gewoon niet aan (een berg) speelgoed beneden. Er staat al speelgoed op hun kamers, maar boven spelen ze ook niet vandaar dat het meeste hier staat.

    Iemand leuke ideeën? We willen misschien ook n andere kleur op de muur doen, maar nog niet direct.

    Het gaat om de muur met de gele stip als aanduiding. Verdere inspiratie om ons huis wat gezelliger te maken ook welkom!

    Alvast bedankt!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Wij hebben een mooi glasschilderij hangen met kleuren die matchen bij de rest van de inrichting.
     
    brownielover vindt dit leuk.
  3. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.554
    21.039
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik zou pas iets aan die muur hangen als dat speelgoed minder rommelig zo staat. Of lager in elk geval. Ik weet dat @tuc van Ikea kasten iets leuks heeft gemaakt. Dat is een stuk lager, waardoor er meer ruimte is voor iets aan de muur.
     
    suus1983, tuc, Huismuisie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.449
    3.779
    113
    Ik zou een banaan met ducktape aan de muur plakken, schijnt een enorme hit te zijn.


    :p:D
     
    Mop81, Louise11110, Koekie1 en 18 anderen vinden dit leuk.
  5. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Een ixxi? Is een betaalbare manier om iets leuks op te hangen en meer kleur in je interieur te brengen. Ik heb er 1 met een afbeelding uit de ixxi collectie (een oude tekening van bloemen uit de collectie van het Rijks) en een ixxi-mini met allemaal gezinsfoto's van de afgelopen jaren.

    Voor meer sfeer: een vloerkleed, een grote plant en wat meer diversiteit aan kleur.
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  6. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    xElles, Liekje81 en brownielover vinden dit leuk.
  7. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    Een ixxi vind ik wel leuk, weet alleen niet wat mijn vriend ervan vind. Vloerkleed hebben we, zie je alleen niet op de foto en een plant is geen succes met 2 katten en een kleintje die alle aarde eruit trekt of de pot omgooit.:D Wat je zegt over kleuren ben ik het met je eens. Daar willen we in de zomer mee aan de slag gaan.
     
  8. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.528
    7.033
    113
    Houten wereldkaart?
     
  9. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Even wat ideetjes. Het is lastig hè? Hier ook nog steeds kale wanden, heb het juiste nog niet gevonden. wat ik heel gaaf vind is een minimalistisch portret van mijn kinderen en dan in een zwarte lijst. Nu nog iemand zoeken die dat kan maken zoals ik in gedachte heb:p
     
    brownielover vindt dit leuk.
  10. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.705
    42.535
    113
    #10 tuc, 7 jan 2020
    Laatst bewerkt: 7 jan 2020
    Dit is ons wandmeubel, ideaal: je verstopt het speelgoed zo achter de deurtjes.
    DSC_0002.JPG
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  11. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    2.839
    2.254
    113
    Wij hadden ook zo’n speelmeubel en uiteindelijk zorgt dat voor stapels speelgoed op je speelmeubel. We hebben nu sinds vorige week dit. Veel rustiger... bij kwantum hebben ze leuke dingen voor aan de muur! Bekijk bijlage 638547
     
    Novi en tuc vinden dit leuk.
  12. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.641
    2.106
    113
    Hoe heet dit meubel?
     
  13. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.705
    42.535
    113
    De witte kastjes zijn van de Besta serie. Wij hebben er steigerhout op gedaan.
     
  14. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    ah dit is leuk! dankjewel voor de foto!

    &de andere dames ook!
     
  15. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    leuk! ik voel een project aankomen voor mijn vriend:p
     
  16. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    2.839
    2.254
    113
    Project zat hier in 45 min in elkaar... 2 speelgoedkisten met ombouw van de Ikea. Keukenblad op maat laten zagen bij de hornbach en dat er op gemaakt. En de leren greepjes van de karwei :)
     
    brownielover vindt dit leuk.
  17. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Leuk ingericht!
    Alleen dat speelgoed!! :|:roflmao:
    Wel herkenbaar met drie kleine kinderen, maar het kan ook anders (heb ik ontdekt) ;)

    Ik zou het speelgoed achter slot en grendel doen haha of wat dingen in speelgoedkist of tas. Nee, geen plastic lelijk kinderspel of een albertheijn tas haha. Maar een mooi meubel zoals die andere dames het delen met een houten blad er op of een mooie speegoedopruimkist. Of een zgn wasmand van bijv kwantum. Die verkopen gekleurde linnen stevige ronde wasmanden/bewaartassen en die zijn decoratief soms best tof!
     
  18. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    Haha die 3 keukenkasten op de foto zitten ook al vol speelgoed, en de kast rechts naast de tv ombouw ook:|:roflmao: Maar ik snap je punt, haha. Het is ook echt veel pff. Ook veel van die grote dingen, dat werk je niet zo makkelijk weg. Maar ik heb een paar leuke dingen voorbij zien komen dus het moet goed komen:D
     
  19. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha ;)
    Mijn oudste is een jaar ouder dan jouw oudste en mijn jongste twee zijn uit hetzelfde jaar als jouw middelste. Het speelgoed van jouw jongste moet echt nog beneden voor het grijpen liggen, dat begrijp ik. Maar hoeveel moet er beneden voor het grijpen liggen voor een kind van 7 en 4? Zou je niet heel veel winst kunnen halen door naar boven te brengen waar ze niet mee spelen en misschien ook wat dingen aan de kringloop of een hulpbehoevend gezin te doneren? ;)

    Wij hebben beneden of de zal met toettoet of de zak met Duplo.
    ik heb gezeldschapspelletjes in een gewone kast. Knutselspullen inde garage liggen en in de kast nog 1 ikea vierkante stoffen bak met losse rotzooi. Oh en een plastic bak met Lego.

    verder zijn de dingen als playmobil, ander knutselzooi, allemaal autootjes en allemaal andere diverse dingen boven. Knuffels wil ik ook niet meer beneden hebben: oké, tijdens een spel mogen ze naar beneden worden gehaald, maar nadien of in ieder geval voor het slapen gaan moeten die beesten weer naar boven.

    Wat hier ook heeft geholpen is niet te veel verschillende dingen van verschillende soorten speelgoed te hebben. Eerst hadden we ook allemaal bijv houten bouw dingetjes, een set hiervan, een set daarvan. En dan nog een set little people rotzooi. Nu hebben we knutselzooi, legozooi, playmobilzooi, toettoetzooi. En nog wat losse dingetjes. Maar
     
  20. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.533
    2.339
    113
    Tja, straks ben ik niet meer uniek.
    Ach vooruit, omdat het zo leuk is.

    Ik heb rond behang, nu heb van Kek Amsterdam de goudvissen. Maar via deze link zijn er nog meer prints.

    https://funqy.nl/behangcirkel#intro

    En dan heb ik ook nog wat leuke planken, met wat planten ed opgehangen. Mijn piepkleine appartement is weer helemaal stylisch verantwoord.
     
    bosi333 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina