hoi hoi over een 2 maandjes wordt onze jongste 1 jaar, en gezien we al veel hebben, ook van onze oudste, vinden we het moeilijk iets echt leuks en nieuws te vinden voor hem. wat hebben jullie gegeven, of hebben jullie ideeen? hij krijgt sowieso loopschoentjes van ons, en van mijn moeder een loopauto.
Hier krijgen de mannen een megabloks tafel, een klein pianootje (deze hebben ze op het kdv ook en de heren zijn er weg van) een houten spiraal met blokjes eraan... De mensen die gevraagd hebben wat ze wilde hebben heb ik little people, nog meer megabloks, kledingbonnen, speeltafel van maxicosi gevraagd. Van opa en oma krijgen ze een baby walker
Onze dochter heeft gekregen: loop/duwwagentje van ons speelhuis little people vliegtuig little people liedjesboek van vtech rups xylofoon van little tikes popup boerderijdiertjes telefoon fisherprice blokjespuzzel van bumba boekjes eerste woordjes, kleuren en een voelboekje mm best veel eigenlijk..
Mijn zoontje heeft van ons een Lodger badcape gekregen en leesboekje met zijn naam erin. Verder: Driewieler puzzels auto's pyama's houten trein van de Hema leesboekjes duplo loopscooter cadeaubon babyplanet kaartjes aquazoo
Haha, ik wilde precies eenzelfde topic plaatsen. Loopschoentjes en loopauto houden we ook bedacht en verder kwamen we niet... Dus ik lees mee!
Ik vind zon fietsje wat je ook zelf kan duwen erg leuk. Ook voorleesboeken vallen volgens mij altijd wel in de smaak en daar heb je ook wat aan! Je hebt ook van die leuke woezel & pip stoeltjes! Dochter van mn nicht wordt in november 1 dus ik was al wat aan het rondkijken
Simone heeft van ons duplo gekregen en verder handige kleine speeltjes voor op reis. Een klein laptopdingetje met allemaal knopjes en geluidjes, een soort radio'tje, een kleine versie van zo'n kralenspiraalding. Verder is ze nu gek op haar keukentje (maar die had ze al), we zitten in de fase waar alles overal in/op/af/uit moet, het liefst met deurtjes of klepjes. Oja en als klap op de vuurpijl een stoere paarse driewieler van little tikes met zo'n duwstang waar we nu altijd mee naar het dorp gaan om kleine boodschapjes te doen. Vindt ze hartstikke leuk en we hebben altijd heel veel bekijks
ideeen genoeg, haha....en als je dat zo leest worden die kindjes toch echt wel verwend, haha... heb zelf ook nog wat gevonden, namelijk een speelgoedkist van: www.biejtanteesther.nl ga ze morgen bestellen voor mijn 2 mannen
Dochter krijgt hier van ons, samen met met ouders, een wishbonebike. Krengen zijn nogal duur, dus vandaar maar samen als cadeau. Verder zal ze van ons nog wel wat dingetjes erbij krijgen, maar nog geen idee wat. Van opa en oma zal ze ook nog wel iets anders krijgen verwacht ik. De rest van de mensen, geen idee. We hebben nog geen uitnodigingen verstuurd (gaat toch via sms)
een fotoalbum (kan nu nog), vast een leuk eenpersoonsdekbed, zwembroek, voorleesboeken, rugzak, klok voor z´n kamer (als je die nog niet hebt nl), zwemcursus..
van ons krijgt ze een hobbelschaap. Verder: vormenhuisje, duplo, blokken, abonnement dierentuin, spullen van uki want daar is ze helemaal weg van!, bromtol, fisher prices stapel- en rolbekers.
Wij hebben zo'n Smart Trike driewielertje gegeven! Erg leuk, heel veel plezier van! Kleine boodschapjes bij de supermarkt, even de buurt doorrijden etc etc. We hebben hem zelfs meegenomen op vakantie want hij mag er zooooooo graag inzitten!! Leuk als hij straks zelf bij de trappertjes kan, nu nog met duwstang eraan. Ja dat was toch wel een goede keus - supercadeau!!- Verder heeft hij echt te erg belachelijk veel cadeaus gekregen!! Om te schamen zo erg! toen iedereen weg was heb ik alles op tafel gezet en er een foto van gemaakt! Zo'n klein manneke en zo veel cadeaus! Vooral veel loopfiets dingen (motor, fietsje, bakfietsje).. Van vrienden kregen we een loopautotje van Cars. Met leuke geluidjes, en kofferbakje onder het zadel (stopt hij van alles in). Deze was ook een groot succes want deze is laag, en heeft een breed zadel. Hier kon hij zelf al heel goed op rijden dus werd veel gebruikt. De andere loopfiets/motor etc dingen waren nog te groot. Veel plezier met de voorpret!!
Ik denk een garage..! En ook leuk zijn duplo blokken, eigen stoeltje/fauteuiltje, houten blokken, little tikes kiepauto, kist voor speelgoed, enz