Klagen, zo moe, baby snachts..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Trotsemamsvan2, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jetjuh

Jetjuh Actief lid

12 sep 2009
    135
    0
    0
    Zowel onze dochter als onze zoon hebben we ingebakerd. Beide in de Pacco. Alleen de Pacco was te straks voor zoonlief, hij werd steeds heel boos wakker. Daarna hebben we de ErgoCocoon gekocht. Dit is als de Puckababy, maar dan van elastisch materiaal. Hij kon zijn armpjes dus nog wel wat bewegen, maar zichzelf niet wakker slaan. Nu hij bijna 6 maanden is en wel heel erg beweeglijk wordt heb ik hem sinds gisteren in een dikke badstof slaapzak van Koeka. Ik moet zeggen: Het valt me niet tegen. Hij valt iets moeilijker in slaap, maar wordt wel vrolijk wakker.

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Een feest van herkenning! :D
    Wij zijn denk ik nu zo'n 10 maanden aan het tobben met ons zoontje (15 mnd).
    Het begon ook zo rond de 5/6 maanden, eerst denk je ook vanalles... tanden, sprongetje, teveel prikkels, honger enz enz.
    De weken, de maanden verstrijken en ik moet zeggen het went. ;) Het sluipt er ook in dat je al maaaanden 's nachts in de weer bent. We probeerde inmiddels ook van alles, maar niks hielp.. hij ging maar niet slapen. Toen onze zoon een jaar werd begonnen we ons af te vragen of er misschien niet wat anders aan de hand kon zijn, ik wilde met hem naar de huisarts. Wanneer je inmiddels 6 maanden elke nacht er tig keer uit moet en je wallen zo langzamerhand het dieptepunt hebben bereikt, vond ik dat ik wel het recht had om hulp te vragen.
    Om een lang verhaal kort te maken kwam naar voren dat onze zoon een verwaarloosde oorontsteking had, (je voelt je schuldig ook nog) hij heeft toen 5 weken antibiotica gehad wat niet hielp en kreeg uiteindelijk met 13 mnd buisjes.
    Ik verheugde me enorm op het moment dat hij die buisjes kreeg, want daarna zouden we immers weer 'normaal' kunnen slapen. NOT, het werd welliswaar wel wat rustiger, hij was minder onrustig, maar kon nog wel meerdere malen per nacht komen.
    Ik ben bang dat we gewoon moeten concluderen dat we hier met een slechte slaper te maken hebben, gewoon pech en het wordt hopelijk vanzelf minder naarmate hij ouder wordt.
    (Onze dochter van 3 was ook nooit een geweldige slaper, (niet zo erg als onze zoon), maar slaapt nu heel goed en best lang.)
    Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, want ik kan zeggen dat sinds een week onze zoon goed slaapt, oftewel door slaapt, jawel.
    We hebben een week geleden zijn bedje omgedraaid, hij kijkt nu richting raam ipv deur en we hebben z'n dekentje overdwars gelegd, zodat hij wat vaster ligt. Geen idee of dit toeval is, maar hij slaapt door! Er is hoop!:D

O,ja ik herken het helemaal, dat je het gevoel de enige bent, alle kindjes in je omgeving zijn ineens goeie slapers.:( En jij loopt maar te tobben.
    Vooral als een vriendin tegen me zegt dat ze zo moe is omdat haar doorslaapkindje al om half 7 wakker was. En ze het zo knap vind dat ik dit zo volhoud. Zij zou het niet kunnen. Euhhh ja, wat moet ik dan??? Je moet wel toch? Grr... ik zou een vreugdedansje hebben gedaan wanneer ik de wekker op half 7 zag staan en er niet 1x uit had gehoeven. :p

Deel Deze Pagina