zoooo emo

Discussie in 'De lounge' gestart door cyntje78, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Jeetje..... wat heb ik gisteren in bed toch gehuild.... en waarom? Was het nodig?

Mijn mannetje slaapt altijd meteen als een blok.... meestal pieker ik nogal wat af, zo ook gisteren. Ik was verdrietig en boos om de meest stomme dingen! Boos over een nachtdienst die ik in december heb... boos op mijn mannetje omdat hij geen sigaretten meer had (we zijn net gestopt) Boos over vanalles op het werk.... en verdrietig over mijn negatieve uitslag die ochtend...
    .... En was dit allemaal nou nodig!? hahaha.... nee, niet echt geloof ik. Ik geloof niet dat ik daar normaal zo vreselijk om moet huilen...

Zou het van het stoppen met roken zijn? Misschien tóch zwanger (nog geen :evil: te bekennen) Pfffff wat een ellende..... als je dan ook nog eens met een verstopte neus (van het huilen) moet gaan slapen!

Zo.... ik moest dit even kwijt, bedankt voor het lezen :rolleyes:

Groetjes Cynthia

2. music4life

music4life Niet meer actief

aww bah wat vervelend nou,,,,ik heb /had het ook weleens ik denk gewoon dat het de vrouwelijke hormonen zijn,, wel goed dat het er nu uit is,, stoppen met roken heb ik ook gedaan nu alweer 2 jaar terug en heb eig niet veel last gehad van huilbuien,maar goed iedereen is verschillend he ,,groetjes

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    he wat vervelend.
    maar mss een tip voor de volgende keer....hoop niet voor je dat die komt hoor.... ga uit bed... ga naar beneden drink een kop thee of warme melk en schrijf het van je af neem dan een lekker douche en zoek ff andere afleiding en probeer het een half uurtje later weer...waarschijnlijk val je dan wel lekker in slaap...

zo doe ik het als ik er last van heb,.....

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oh ja, herken het helemaal! ik ben nu niet mega emo maar was wel afgelopen week opeens heeel erg bang dat mijn vriend dood zou gaan (?) en ben aan het piekeren omdat we vanavond de onderhandelingen voor een koophuis starten en ik mijn scriptie over 8 weken moet inleveren. alles loopt op rolletjes maar dan ben ik toch bang dat alles foutloopt en af en toe moet ik even uithuilen bij mijn vriend..

het hoort er gewoon bij. zwanger of ongi, je hebt er toch last van. niet fijn maar wel tijdelijk gelukkig!

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja, vast de vrouwelijke hormonen, hihi.
    Had het vorige week. Sasha wilde op een avond niet slapen, ik had een mini-frituurpan omgegooit in de keuken over de vloer (ben blij dat we gaan verhuizen!) en tot overmaat van ramp stootte ik mn hoofd tegen de deur van het keukenkastje, die open stond.

Heb daarna even heel hard lopen janken!

6. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    ach meisje toch. Wat een verdriet. Ik wauw dat ik je een aai over je bol kon geven. Nou ja in gedachten dan. Zo hier heb je het. Het is een hele goede tip van janette. Ga lekker uit bed. Drink wat fris je een beetje op en dan weer naar bed.
    Het zit soms allemaal een beetje tegen dan dat is normaal.
    Sterkte.
    x
    Karoliene

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik had het laatst ook heel erg, om precies te zijn vorige week zondag. Stond gewoon brullend in de keuken te koken, niet normaal meer. Daarna was het ook over gelukkig, wat een opluchting dat huilen.

8. music4life

music4life Niet meer actief

ik had toevallig gisteren dat ik emo was,,ik ergerde me dood aan mn man ,,,ik had een beetje gestoft en hij zet zn sokken weer bovenop de tafel ,,met als gevolg weer stof,,hahahahahah dat soort dingen achja gaat wel weer over

9. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Ik herken het helemaal! Ik ben in januari gestopt met roken (nu nog steeds gestopt) maar ik kon de eerste drie weken echt overal om janken! Ik voelde me zoooo zielig dat ik niet meer mocht roken en nergens een sigaretje te vinden...... Dus misschien speelt dat stoppen met roken ook bij jou wel een grote rol! Hou vol! En veel succes!

10. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb zo'n beetje iedere maand zo'n bui, hoor :)
    Mijn man is het inmiddels wel gewend, hahaha! Die merkt het heel snel aan me, trekt me tegen zich aan, laat me huilen, en vraagt dan nog 60x of het weer gaat :D De schat...
    Ik heb het altijd gehad - ik reageer nu eenmaal héél sterk op hormoon-veranderingen, en dit hoort daar gewoon bij. Het maakt ook totaal niet uit hoe het met mijn leven gaat, want ook als ik gelukkiger ben dan je voor mogelijk zou houden heb ik het.

Hoort gewoon bij mij, heb ik besloten, dus ik maak me er ook niet meer druk over.

11. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Zo moest ik vorige week mn tranen bedwingen omdat ik sinterklaas zag.
    Ik dacht echt...hee hallo, doe s normaal zeg ouwe muts, je gaat toch niet janken om sinterklaas.

Maar ik vond t zo leuk om te zien, die sint met die blije kindjes erom heen springend en zingend.

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dank jullie wel dames!

Inmiddels gaat het weer uitstekend met me! Ik heb die nacht ook heerlijk geslapen.

Snachts mijn warme bedje uit... daar moet ik niet aan denken, ik ben toch al zo'n koukleum ;)

Groetjes Cynthia

13. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    Nou gelukkig maar dan toch? Je hebt rust toch nodig! Het emo gebeuren is echt iest vrouwelijks en het hoort bij ons. Wij moeten ook aan zoveel dingen denken regelen en zo en dan mag er best zo'n emo moment tussen zitten. Ik heb een hele lieve vriend die mij gelijk doodknuffeld en over mn bolletje aait. Ach die heeft zwaar te verduren... DIe mannen zouden eigenlijk ook maar hun eigen site moeten hebben hihi.
    Nou meiden. Ik ga mijn neus snuiten want ik ben snipverkouden.
    Fijn weekend allemaal
    X
    Karoliene

Deel Deze Pagina