Negativiteit topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 3 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Heel leuk zo'n topic over positiviteit, maar deze week is aardig negativiteit bij mij.
    Heb je ook iets negatiefs te melden plaats het hier.:D:D

1e negatieve van de week: zaterdag alle klokken op de nieuwe tijd gezet en alles was goed ook de huistelefoon, dinsdag een telefoontje gehad op de huistelefoon (geen probleem) maar gaat woensdagochtend de wekker om 7:00, zegt mijn man hoe laat gaan de wekkers van de kinderen? Op dezelfde tijd, is de huistelefoon na het telefoontje weer op de zomertijd gegaan. Dag slaap:mad:
    2e negatieve: Mijn dochtertje weer een keer een bloedneus vannacht die niet gelijk stopt.
    3e negatieve: last van mijn knieën.

Debaky en Zonnestralen vinden dit leuk.
  2. jupke

jupke Niet meer actief

Ik dacht dat er al zo'n topic was.
    Maar ik doe even mee.

Ik ben doktersassistente.
    Vandaag aan het werk
    Hele agenda vol patiënten.
    Komt mijn collega niet opdagen :confused:

3. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Ik heb echt zo een kort lontje, heb woensdag onderzoek gehad en tot maandag moet wachten voor de uitslag :confused::confused: ben er dan ook erg nerveus voor...

En dat ik geblesseerd ben... al maanden...

Stom stom stom

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    We moeten op het werk 70 uur inleveren per week :( (in de verstandelijk gehandicaptenzorg)..

baby90 vindt dit leuk.
  5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh zo'n topic is soms ook wel even lekker:oops:

Hier vandaag ook niet zo'n topdag. De kinderen zijn vervelend en ik kan niet zoveel hebben door hoe ik me voel door de zwangerschap:( Voel me soms echt zo'n rotmoeder.

Man werkt vanaf deze week ook de hele zaterdag, dus heb alleen zondag om weer even bij te tanken.

6. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

70 uur
    Op hoeveel clienten?

7. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    9... en het is een groep met intensieve begeleiding dus we kunnen geen kant meer op straks

8. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Mijn ex. Gewoon in het algemeen.

Noorie, Insomniac, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Oh ik doe wel even mee, na afgelopen week:
    • Mijn auto moet een nieuw koppelingsgebeurentoestand: €460,- (heel fijn zou vlak voor de feestdagen...)
    • En mijn hele cyclus is van slag. Ik werd na 19 dgn al ongesteld en het duurt nu al 8 dagen, grrrr. Ik ben niet zo gezellig ervan...
    • En dan zit mijn zoon in zijn tiende groeisprongetje en jengelt bijna de hele dag.
    Maar voor de rest gaat alles goed :D

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Tijdens de zwangerschap kreeg ik een enorme volle kop met haar. Echt veel haar, glanzend, sterk, veel volume. Ik kreeg van onbekenden zelfs complimenten.
    En het is nu allemaal aan het uitvallen en aan het afbreken. Het is futloos en slap, en heb allemaal kalere plekken op mijn hoofd :cry:

11. Marchella

Marchella Niet meer actief

Oh heerlijk dit topic..!
    - Ik ben doodop
    - Ik heb het druk met van alles en de lijst word alleen maar langer ipv korter
    - Ik heb weekenddienst
    - Ontploft huis
    - Geen puf meer om iets aan het ontplofte huishouden te doen
    - Heb de was van 3 meter afstand over de waslijn gedondert dus bedenk maar hoe dat er uit ziet
    - Nog 1 volle mand met strijk en 1 volle mand met te vouwen wasgoed staan
    - Ik ben sjaggo

12. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik ook! Gisteren onderzoek gehad en moet een week wachten... Bah.

13. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik doe ook mee.. zwanger en niet fit. Bijkomende hormonen zorgen ervoor dat ik wil janken en maak me wat zorgen om de toekomst met twee kindjes. Hoe ga ik dat doen?! Vraag ik mezelf af..

Popidepi vindt dit leuk.
  14. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoesten en keelpijn, bah

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vandaag ruim 600 euro aan rekeningen ontvangen. 300 euro schoolgeld voor mijn oudste kind in het voortgezet onderwijs en ruim 300euro voor onze woonverzekering.
    Baal er flink van want er komen dure maanden aan.
    Man zit voorlopig nog 4 weken voor zijn werk in Rusland dus kan flink zijn zakken vullen om het hier weer te legen ;)

16. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ojaaaa, dat heb ik ook gehad. Een hele volle bos, en na de bevalling viel het met bosjes uit.
    Niet zo erg dat ik er kale plekken door kreeg, maar werd er wel gestoord van.
    Vit. B hielp bij mij overigens heel erg goed.

17. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik doe ook ff mee:
    Afrekening gehad van het oude kdv (ouch).
    Afrekening gehad van de sportschool (ouch).
    Rekening gehad van het nieuwe kdv (viel mee maar kon na de twee vorige daar niet eens blij mee zijn).
    Huis is geëxplodeerd (niet echt).
    Ontzettende winterdip wat betekent dat ik niet van de bank af wil. Gewoon een k*tgevoel!

18. Maasje

Maasje Actief lid

3 okt 2016
    133
    57
    28
    #18 Maasje, 3 nov 2017
    Laatst bewerkt: 3 nov 2017
    Wat doe ik ook graag even mee deze week! Bah wat ben ik er klaar mee...

* Mijn laptop is sinds een paar dagen zo traag als dikke stront in een trechter. Het liefst gooi ik het ding uit het zolderraampje.
    * Mijn man is continu aan het werk. Soms wel 70 uur per week, dus ook in het weekend. Met mijn bijna 36 weken doe ik dus alles alleen. Ook ziekenhuis afspraken bij de gynaecoloog en diabetesverpleegkundige.
    * Mijn familie woont zo'n anderhalf uur rijden bij ons vandaan dus die komen niet even gezellig langs voor een kopje koffie. Het enige wat ik kan doen is even bellen. Ik voel me verschrikkelijk eenzaam op het moment.
    * Ik zou door mijn zwangerschapsdiabetes worden ingeleid bij 37 weken. Hier had ik het even heel moeilijk mee maar hoe langer ik er over nadacht hoe beter ik er aan kon wennen en na een poosje had ik er vrede mee. Nu heb ik gisteren te horen gekregen dat het toch niet nodig is om ingeleid te worden en dat ik door kan lopen tot eventueel 42 weken mocht ze zo lang blijven zitten. Super goed nieuws natuurlijk! Maar ook weer even omschakelen waar ik dus super slecht in ben! En het valt best rauw op mijn dak omdat ik had gehoopt mijn kleine meisje snel te zien!
    * Gisteren telefoon gehad dat mijn oma (alweer) in het ziekenhuis ligt met een longontsteking en ik kan er niet naar toe omdat ik te dik ben voor in de auto en mijn man is altijd weg dus die kan ook niet mee.
    * We eten vanavond aardappelen en die vind ik dus echt niet lekker! :cry:

Iedereen veel sterkte met al jullie negatieve dingen deze week/dag. Hopelijk zijn die vervelende momenten snel weer voorbij!

Edit:
    Nog een puntje die er ook zeker bij hoort:
    * Onze buurman krijgt elke keer bezoek van heel veel vrienden die allemaal met de auto komen en iedereen zet de auto op de kleine parkeerplaats hier voor het huis. Nu kan ik mijn auto niet meer kwijt en moet ik hem 3 á 4 straten verderop neerzetten. Toch niet zo fijn als je hoogzwanger bent en rond waggelt als een pinguïn.

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik zit momenteel dus in zo’n pleuris ballenbak en er lopen hier zoveel mormels rond die een ernstig gebrek aan opvoeding hebben dat m’n handen serieus jeuken..
    Maar uiteraard mep ik andermans kinderen niet dus zit ik hier gewoon stikchagerijnig te zijn haha

wwrr, Blosjes, Hopsatee en 14 anderen vinden dit leuk.
  20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn 2 jarige zit in een peuter puber bui en jankt de hele dag al. Verschrikkelijk. Hij is zo vreselijk lomp, dat hij 3x van de bank is gevallen toen hij eraf wilde. Blauwe wang nadat hij over zn houten fietsje struikelde.

Gisteren had hij een broodje van zn zus gejat. Ze had beleg op brood waar koemelk in verwerkt zit, dus zijn hoofd ziet eruit als een gepukkelde aardbei.

Mijn man komt eind volgende week pas thuis, de oudste moet nog trainen vanavond en ik heb geen zin meer vandaag.

Deel Deze Pagina