Veel zweten en daardoor koud hebben

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Fleetwood, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    9 dagen geleden ben ik bevallen van onze tweede dochter. Nu heb ik een goed partij last van het hormonaal zweten, voornamelijk 's nachts. Daardoor heb ik nu het probleem dat ik veel zweet en dus afkoel en het dus koud heb. Het koud hebben trekt dan door tot ergens ver in de ochtend.

Iemand tips wat ik hiermee aan moet? Ik heb een beetje het gevoel dat een verkoudheid niet uit gaat blijven op deze manier. Afgelopen nacht heb ik me warmer aangekleed en dat hielp wel een beetje, maar blijft dat ik dan voornamelijk op mijn borst kletsnat wordt en dat koel wordt omdat het soms boven de deken uit komt.

2. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Op zich logisch dat je veel zweet, misschien heb je veel vocht vastgehouden in je zwangerschap. Dat plas en zweet je nu weer uit. Wel vervelend dat je het zo koud hebt daardoor.
    Word je er s nachts wakker van? Dan zou je tussentijds even n droge pyjama aan kunnen doen. Eventueel slapen op n handdoek. En s morgens een lekkere warme douche?
    Sterkte ermee

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Badlaken, en een kruikje op het moment dat je ervan wakker word. Smorgens idd een lekker warme douche, dan ben je de zweet ook weer kwijt.

4. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb het ook 's nachts. Ik word echt badend in het zweet wakker als mijn dochter wakker wordt voor een voeding. Vervolgens loop ik naar de wieg en met haar weer terug naar bed en ril ik van de kou.
    Vreselijk.
    Na de voeding duurt het ook echt even voor ik het weer warm heb.

En dan na een paar uur hetzelfde riedeltje weer opnieuw.

Deel Deze Pagina