Klagende zwangeren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BabsieG, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Een lekker kopje thee doet altijd goed. :) Gewoon eventjes proberen weer de rust te vinden. En je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, nergens voor nodig. Zolang ik maar geen kamillethee hoef te drinken (bah wat vind ik dat spul smerig) vind ik alles best. ;)

2. Alita

Alita Niet meer actief

ik weet niet hoe jij dit opvatte maar dit is dus niet persoonlijk bedoeld....ik vindt juist dat vrouwen in het algemeen het meer mogen waarderen dat zij zwanger kunnen raken snap je?
    Omdat je nu mij quote weet ik niet wat jij tegen mij bedoeld te zeggen...:(

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Misschien een idee om dit topic te sluiten, voordat er dadelijk nog dingen naar elkaar worden gezegd waar men later spijt van krijgt.. ??

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Als ik ts was zou ik vandaag het forum even ontlopen, een grote zak chips of een reep chocolade opentrekken en ff lekker op tijd naar bed gaan vanavond.

5. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    hmm dat klinkt wel heel erg goed:D

voor de topicstarter meid maak je niet druk, niemand keert zich tegen je of bedoeld het rot, net als jij het niet rot bedoeld maar je start een topic en dan krijg je gewoon reacties, beter als geen reacties toch?

we zijn nu eenmaal niet allemaal hetzelfde;)

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik sluit me aan bij de woorden van mamaloe.
    Babsie, denk dat de meeste mensen het beste met je voor hebben, en ik hoop echt dat je je account niet op gaat heffen.
    Geschreven woorden komen anders over dan gesproken woorden.
    Ik bedoelde het in ieder geval goed en als ik iets verkeerd geschreven heb in jouw ogen is dat van mijn kant helemaal niet zo bedoeld en biedt ik daar mijn excuses voor aan.

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Jeetje,wat is dit allemaal? :(
    Hier zakt echt mijn broek van af...

Deel Deze Pagina