Hallo, Voor onze babykamer zijn wij op zoek naar een Lime-groene of Turqoise klamboe. Heeft iemand er een te koop tegen een leuk prijsje? Wij wonen in Ridderkerk (ligt tussen Rotterdam-Zuid en dordrecht). Hoor het graag!
En ik ook Sillaah hahaha Wel alweer een maand of 8 terug, maar ook voor 7,99 bij de prenatal Ik zou persoonlijk ook nooit een dure pakken, want na 4 maanden trok Iman die doek in bed, ja dat is natuurlijk gevaarlijk, dus toen was het bye bye klamboe
Ja pcies, dat heeft Tim gisteren dus gedaan, lag met zijn schouders en hoofdje in de klamboe gedraait... Ik bied die van mij dus te koop aan.. is een lime kleur... nieuw gekocht voor 50,- euro!
Zonde he Suus... Daarom zou ik dus niemand aanraden om een dure te kopen, na 4/5 maanden moet je m weghalen. Ik heb in mijne nu een hoge knoop gelegd haha.
achja. ik heb er 6 maanden plezier van gehad...hihi.. Bij LIsa heb ik toendertijd het grote groene blad van Ikea boven het bedje gehangen, dat ga ik nu bij Tim ook doen, anders is het nu zo leeg boven zijn hoofdje!