Hallo, te koop 15 pakken luiers van maat 2-5kg van kruidvat merk. ze zijn ongeopend . Graag seriues bieden.
deze kan je gewoon gratis krijgen met een bon die je op de site van de kruidvat kan aanvragen... bovendien moet je kindje wel erg klein zijn mocht ie 15 pakken maat 1 luiers nodig hebben...
Nou ik heb ze niet gratis gekregen hoor, de bon is nog aanwezig, mijn zoontje is idd te klein geboren vandaar de vele luiers,
Als je geen interesse hebt, reageer dan ook lekker niet. Of ze er nu voor betaald heeft of niet, dat maakt toch niet uit...? Sorry, mijn meisje past ze ook niet meer. Hoop dat je er iemand blij mee kan maken!
Meid in de huisregels staat dat zonder probleem MET de bon geretourneerd kan worden! Jij staat in je recht hoor!
ze moeten de luiers aan nemen meis succes met de verkoop als mijn meisje ze nog paste had ik ze zo van je overgenomen maar die zit nou in 2 helaas
Natuurlijk maakt dat wel uit! Sommigen meiden hier hebben tijdens de actie die er in oktober/november was wel 10 gratis pakken gehaald en dan zou je ze hier gaan verkopen, snap wel dat dat gevraagd werd! Maar waarom probeer je het niet op een andere dag, de ene medewerker is de andere niet! Hier zit er veel verschil tussen, de ene is aardig terwijl een ander een piepmens is! Succes! Hoe lang geleden heb je ze gekocht trouwens?
ik zal ze zo proberen te bellen, hopelijk kan ik ze ruilen, ik zit hier echt aan vast, want wat moet ik mee, bedankt dames voor jullie advies/tips groeten
Hoi Hoi De kleine van mij moet nog geboren worden maar wat vraag je voor de luiers dan... En waar woont u Groetjes Silly
(even een tip voor nieuwbakken mama's. over het algemeen heb je niet 15 pakken maatje 1 nodig hoor...) @ts, ik hoop dat je ze kunt ruilen! zouden ze gewoon moeten doen hoor! (als ze deze nog hebben, want volgens mij is maatje 1 nu in een klein pakje)