Op zoek.

Discussion in 'De babyuitzet' started by Daphiezz, Jun 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daphiezz

Daphiezz Lid

Jul 31, 2012
    55
    0
    0
    Hoi, ik ben ergens naar op zoek maar weet niet hoe het heet:
    Soort opzetrandjes voor in de box, denk tegen tocht oid. Wie weet wat ik bedoel en waar deze te koop zijn?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik denk dat je een "stoot rand" bedoeld;)

3. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Koeka heeft ze

4. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    als je kijkt op duitse of belgische sites of merken vind je ze heel veel, daar is t heel normaal.
    Ook op google op "boxbekleding" "parkbekleding"

Babywalz, heeft zelfs een boxkleed met opstaande randen. Maar goed dan moet t wel precies in je box passen anders ziet t er niet uit.

5. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    bol.com of de wehkamp heeft ze ook dacht ik

6. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    Baby dump heeft boxkleden met zo'n rand eraan geloof ik.

7. Daphiezz

Daphiezz Lid

Jul 31, 2012
    55
    0
    0
    Thanxx 😃 zouden ze er ook zijn voor een ledikant?
    Daar is het eigenlijk voor bedoeld, mijn zoontje wordt snachts geregeld wakker omdat hij zijn speen kwijt is, die is dan tussen de spijlen door gevallen. Dus ik wilde die randjes erlangs maken.

8. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

Aug 2, 2012
    286
    0
    0
    Hoofdbeschermers heten die dingen geloof ik voor in het ledikantje. Zijn bij prenatal uit de handel gehaald. Is in Engeland een kindje aan overleden. Die is met zijn hoofdje erachter gekomen en gestikt. Wij vonden het leuk uitzien en hebben in het ledikant wel een hoofdbeschermer gehad. Zijn nog wel te koop bij Babydump. Eerste acht maanden ging goed. Daarna ons kindje met zijn hoofd erachter gevonden in bed en toen deze hoofdbeschermer er maar uit gehaald. maar goed, bij het hemeltje hetzelfde gehad. Die trok onze zoon ook het ledikantje in. Dus even goed nadenken over de veiligheid van zulke producten.

9. Daphiezz

Daphiezz Lid

Jul 31, 2012
    55
    0
    0
    Bedankt voor de tip. Dat is toch zeker wel iets om over na te denken.

Hoe doen jullie dat dan met een speen die constant uit bed valt? Heeft misschien iemand andere tips?

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Nee die opstaande ramden vind ik gevaarlijk.
    En hoe te doen met de speen? Ik buk om hem op te pakken....

11. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    Ja idd ik weet dat ze in Duitsland wel verkocht en gebruikt worden maar hier in Nl eigenlijk verboden zijn vanwege wiegendood.

12. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    In Nederland ook gewoon te koop. Er zit bij de meeste merken nu een extra rand aan die je onder t matras stopt zodat ze er niet achter kunnen en er zit een ademende stof in!

Bij baby dump staan ze ook op de site verschillende dessins

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Misschien kan je zo een speentutlapknuffelachtigding aan de speen vastmaken waardoor hij niet zo gemakkelijk uit bed valt?

14. Daphiezz

Daphiezz Lid

Jul 31, 2012
    55
    0
    0
    Ja dat doe ik ook! Maar bevalt dus niet

15. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    En die spenen die licht geven, zodat ze sneller gevonden worden EN hier de truc,,,,minstens 3 of 4 spenen in bed bij een knuffel leggen. Dat hadden ze snel door. Speen kwijt, handje naar die knuffel en andere speen pakken

16. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    heb je toevallig een xxl hydrofiel? die zou ik door het bedje heen 'vlechten', dan valt de speen er niet uit, en het is ademend. ik heb zelf 3 spenen in bed liggen met knuffeltjes eraan, als ze ze dan over de rand mikt hoef ik alleen een fluffy opbject te zoeken :)

17. Daphiezz

Daphiezz Lid

Jul 31, 2012
    55
    0
    0
    Tnxx. Ik heb er nu idd een doek doorheen gevlochten en dat helpt voorlopig. :)

18. Joyce85

Joyce85 Lid

Jul 15, 2010
    96
    0
    0
    Mijn eigen reclamebureau!
    Emmen
    Je zou ook nog een speenknuffeltje van Snoozebaby kunnen gebruiken. Deze kunnen uiteraard ook uit bed vallen, maar zijn wel fijn in gebruik en worden ook wel "lifesavers" genoemd. Doordat je kindje het knuffeltje makkelijk voelt, vastpakt en terugvindt dan alleen het speentje.

Ze zijn er in 4 varianten uit mijn hoofd, met allen een elastische staart waar je de speen door kunt doen. Licht van gewicht en echt een fijn vriendje om mee te slapen.

19. Daphiezz

Daphiezz Lid

Jul 31, 2012
    55
    0
    0
    Tot zover helpt t nog met die gevlochten handdoek. Heb ook een extra speentje in bed gelegd. Hij is snachts niet meer wakker geworden omdat ie z'n speen kwijt was :)
    En ik kan uiteindelijk altijd nog een speenknuffel proberen

Share This Page