Hee meiden, Wilde even kijken bij de positiekleding van de h&m online webshop maar ben ik nou gek? Ik zie het er niet meer tussen staan. Ik heb op dames geklikt en daarna zie je toch in het rijtje iets van mama of positiekleding staan? Ligt het nou aan mij of staat het er echt niet meer tussen?
Je moet nog even een stapje verder gaan en bv op JEANS klikken, daarna kun je dan nog kiezen voor MAMA. Zo moet je dat dus per item (Broeken, shirts etc.) apart doen.
Zo kan het ook: Webshop HM In de 'balk' met categorien met je muis op dames klikken, dan op alles bekijken, dan het filter openen, in het fliter MAMA aanvinken, dan krijg je alle MAMA-items
Wat ook wel een beetje een nadeel is (lees: ik vind het echt belachelijk) is dat je ruim 2 weken op je bestelling mag wachten... Ik bestel niet meer via de webshop van H&M.
Alles is ook nog eens constant uitverkocht! Zit al een tijdje op leggings te azen, zijn lekker goedkoop en zitten heerlijk.. maar dat denken meer mensen geloof ik
ja je moet wel lang wachten maar met alle kortingscodes die je hier: Girlscene - Officieel topic: H&M kortingscodes! - Fashion kunt vinden vind ik het vaak wel de moeite waard. Zou kan je vaak een broek van 30 euro met kortingscodes kopen voor 15 euro incl verzenden... sja dan wacht ik wel even.
je kunt ook via de hema bestellen was net toevallig ook op zoek als je het thuis laat bezorgen heb je het als je voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis maar je kunt het ook laten bezorgen in hema bij jou in de buurt.. heb zelf voor het laatste gekozen las ook dat positie kleding van h&m snel krimpt
Ff in de winkel kijken als je de mogelijkheid hebt!! Heb ik ook gedaan, broeken voor 20,- (hele fijne met goede stretch die niet lubberen na een paar uur) Ook de leggings van 10,- waren er nog en dat gewoon in de kleine vestiging die ze in Assen hebben De website duurt me sowieso altijd veel te lang wat betreft bezorging, alleen voor echte hebbedingen in de sale wil ik wel wat langer wachten