Hoi hoi, wie heeft er nog een mooie klamboe liggen?? roze of wit voor onze grote kleine meid? Hoor graag xx
dank voor het meedenken!! alleen hier helaas geen xenos om de hoek, en ze doen nog niet aan online verzenden helaas. Dus nog steeds op zoek
ik heb volgend mij nog wel leuke liggen ik ga morgen ochtend mn zoldertje op heb er nog wel fototjes van welke ik moet hebben liggen
oooh als je foto wil doen super! nou zie morgen wel! wil je me dan ook pb sturen wat je er voor wil hebben??
dat zal ik doen meid geen probleem ik ga morgen ochtend gelijk ff opzoeken en we komen er vast en zeker uit
hey meid sorry gisteren een overgevend kind gehad vandaag ga ik gelijk als ze slaapt erop en maak gelijk fototjes excuses ervoor
Hoi, Mocht de dame boven mij er geen voor je hebben heb ik er nog wel eentje. Dan stuur me maar een een pb! Groetjes
ze wil nog niet slapen maar geeft niks mijn zoon kan ik over n uurtje halen van school en dan laat ik ze eten en ga daarna gelijk op zolder en pak ze ff en maak gelijk die fototjes met mijn mobieltje hihi ff tussen de dozen graaien moet helemaal goed komen