Leveren babykamer Babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door red88, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Even een vraagje, ik moet morgen bellen wanneer onze meubeltjes geleverd kunnen worden. We zitten alleen in twijfel of we ze zelf in elkaar gaan zetten of ze door hun in elkaar laten zetten. Volgens mij kost dat iets van 55 euro.
    Zijn de meubeltjes moeilijk in elkaar te zetten?
    En als we het laten doen, zijn ze een beetje voorzichtig? 'k Bedoel we hebben het kamertje straks netjes klaar, geverfd, behangen en nieuwe vloerbedekking en 'k ben bang dat er een ruige kerel komt en niet kijkt wat ie doet.

Wat zijn jullie ervaringen?

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    mijn vriend heeft de meubels samen met een vriend van hem in elkaar gezet en was zo gepiept zei hij, helemaal niet moeilijk, de instructies bij ikea meubelen zijn moeilijker!
    de box heeft ie in zijn eentje in elkaar gezet, was ook zo gebeurd.

Oja de jongens die kwamen leveren waren geen ruige kerels, maar ik weet niet of hun alleen leveren of dat zij ook degenen zijn die monteren

3. MvN

MvN Niet meer actief

Wij hebben em zelf in elkaar gezet.. Wij hadden/hebben kamer ambiente! En het was zo zelf in elkaar gezet.. zonde van die 55 euro dus!

4. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Wij hebben de meubeltjes zelf in elkaar gezet. Als je de instructies goed opvolgt kan je het makkelijk zelf. (welk kamertje heb je besteld?)

5. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Wij gaan het ook zelf doen. Vinden het juist leuk om lekker zelf in elkaar te zetten en scheelt inderdaad toch weer geld waar ik liever wat leuks van koop. Volgens mij is het niet zo heel moeilijk.. Wij hebben kamer Miami en krijgen 'm in de week van 2 november..

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij hebben kamer Rio. We gaan 'm toch maar zelf in elkaar plaatsen.
    Bedankt voor de reacties!

7. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Hier ook de meubeltjes zelf in elkaar gezet (mijn vriend dan..;)) was makkelijk, en ik heb de gebruiksaanwijzingen gezien. Zelfs IK had het in elkaar kunnen zetten!
    Zonde voor de 55 Euro dus..

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij hebben hem gisteren in elkaar gezet en het was idd heel makkelijk

9. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    ook wij hebben de kamer ambiente.
    me man heeft hem ook zo inelkaar gezet het is makkelijk en goede kwaliteit..
    zonde voor je 55 euro kan je weer iets anders mee kopen

groetjes

10. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb zelf de commode in elkaar gezet, mijn man en ik samen de kledingkast ( stond ook op de tekening) en t ledikantje hebben we ook samen even gedaan. ( babykamer Arosa)

Was in een paar uurtjes klaar en wel zo gezellig om t samen te doen..

het bezorgen werd hier door 1 persoon gedaan, hij heeft alle dozen keurig boven op de babykamer gebracht!

11. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Wij laten alles monteren. Voor die 55 euries gaan we niet zelf aan het klooien. En stel dat we iets niet goed doen, en misschien iets beschadigen, dan vervalt ook je garantie. En die monteurs van babydump die doen de hele dag niet anders dan meubels in elkaar zetten. En mochten zij nou iets beschadigen, dan kun je aanspraak maken op de garantie. Ook vind ik het handig dat je dan gelijk kunt zien of alles goed is, stevig is, onbeschadigd is. Als er een paar dichte dozen worden achtergelaten moet je maar afwachten.

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    We gaan het gewoon zelf doen. Ik zal ze wel even lief aankijken of ze het boven neer willen zetten, dan kan ik alvast beginnen.

Als blijkt dat dingen beschadigd zijn hang ik zo aan de telefoon hoor.
    En voor 't zelfde geld zie je pas later dat iets beschadigd is.

Babydump raadde ons wel aan om alles even uit de doos te halen en goed te bekijken of het niet beschadigd is. Meubels komen hier gelijk in elkaar, box wat later. Maar 't is lullig als je net voor de bevalling erachter komt dat de box ofzo niet goed is.

13. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Succes met het zelf in elkaar zetten!
    Bij ons werd het gratis in elkaar gezet. Toen wij onze kamer kochten was er zo'n aanbieding. Onze kamer was best duur dus hadden we zoiets van laat hun de kamer maar in elkaar zetten. Toen die jongens kwamen zeiden ze tegen ons je krijgt 50 euro van ons als je hem zelf in elkaar zet?!? Nou dat waren we dus niet van plan.....uiteindelijk zijn ze met zn tweeen zeker 3 uur bezig geweest met het in elkaar zetten. Dus wij waren heel blij dat we het zelf niet gedaan hebben. Niet om je bang te maken ofzo hoor .....maar het kan ook anders:) Lees hier zoveel verhalen dat het in elkaar zetten heel makkelijk was maar dat was bij deze kamer absoluut niet zo...

Groetjes Lysanne

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb begrepen dat babydump heel snel is met vervangen als er iets beschadigd is, en als je op tijd je kamertje in elkaar zet, heb je genoeg tijd het te vervangen deel te regelen denk ik dan.
    Ons kamertje met 20 weken in elkaar gezet (geen beschadigingen) en de box met 30 weken (ook geen beschadigingen)

15. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    hier ook een babykamer van babydump in elkaar gezet. Was goed te doen. We hadden 1 schanier die kapot was, na een telefoontje sturen ze het gewoon op. Met het afleveren vroeg de chauffeur netjes waar hij de spullen weg mocht zetten. dus lekker alles al boven laten zetten. En je krijgt de tijd om de pakketten te controleren. goede ervaringen mee dus.

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    wij hebben het laten doen
    we kochten de gehele uitzet voor de baby en toen vroeg ik om een korting.
    tja moeilijk wand je kreeg al een benzine tegoed van 50 euro.
    nou dan wou ik alles inelkaar gezet hebben.
    daar ging de man mee akkoord.
    ook mocht ik een box of babyfoon uitzoeken twv 100 euro
    baby foon hadden we al en box vond ik niet mooi ik wou de zwarte bobita met lade hebben toen kreeg ik 100 euro korting op die box.
    vond de service daar heel netjes.......
    ook koffie en broodjes tussen de middag stond echt versteld.
    hun naam komt ook zo goedkoop over dus dacht ik echt aan een dumpstore.
    maar niets minder waar ben heel blij met de kamer van onze dochter gebruik m al een jaar met heeeel veel plezier

kamer hebben ze denk in 2 en half uur met 2 personen in elkaar gezet.
    ik had ze een vel met antikras vilt gegeven en ze hebben alles eronder geplakt.

17. woops

woops Niet meer actief

Wij hebben ook alles zelf in elkaar gezet.
    (foto`s staan in m`n album van het kamertje)
    Nou ja meer m`n mannetje en mijn vader. :)
    Ze hebben er wel heel de dag over gedaan, dus het was wel wat werk, maar met gebruiksaanwijzing goed te doen.
    Bij ons waren wat dingen verkeerd geleverd maar dat werd heel netjes opgelost en toevallig was het toen in de reclame en kregen dus na ons probleem nog geld terug, dat was nog eens leuk. :D

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Lynn, 'k zie dat wij dezelfde kamer hebben, alleen hebben wij de andere kleur.

Deel Deze Pagina