De babykamer is bijna af. Ik zoek alleen nog een leuke klamboe voor over het ledikantje te hangen. Ben vanmiddag bij Xenos geweest en daar hadden ze helaas alleen witte en die bij Prenatal waren nogal saai vond ik en ook niet de juiste kleur. Ik wil er een in lichtblauw of aquablauw o.i.d. Waar heb jij de klamboe gekocht of heb je een leuke website voor me? En moet je nog op speciale dingen letten zoals de stof waar het van gemaakt is of is dat bij allemaal hetzelfde? Gr Otje
waarom probeer je er niet zelf eentje te maken, dan kies je zelf de stof en kan je er echt iets bijzonders van maken. je kan ook kijken bij babydump, bij hun kun je geloof ik ook online bestellen. maar voor een mooie klamboe ben je wel meer kwijt dan die simpele van xenos. succes
Ik heb een jollein klamboe in de kleur lime.. heb hem goedkoper via een website kunnen kopen dan dat hij in de winkel kost.. Zal even kijken of ik nog kan terugvinden hoe de site heet..
Bij leenbakker waren/zijn ze in de aanbieding, in een babywinkel betaal je er al snel 10x zoveel voor.
ik denk bij http://www.babysuperstore.nl/ dat ze ze wel hebben...heb ze namelijk wel eens in een karntje zien staan.
Nou, we zijn inmiddels bij Leenbakker geweest en heb nu een klamboe met zo'n fluwelen rand bovenin voor slechts 7.99!! Niet duur he? Ze hadden veel verschillende kleurtjes en ook nog een klamboe met knuffelbeestjes eraan en die waren 12.99. Dus wie er nog een wil...
Ik heb hem vd babydump, daar hadden ze volgens mij ook wel blauwe, anders google even onder blauwe klamboe.
http://www.wehkamp.nl/zoeken/p_zoeken.a ... kzF_BwCjCv Heb er hier 1 voor je gevonden, bij de wehkamp. succes ermee.
Thnx Mensi voor de tip maar heb er inmiddels al een gekocht bij Leenbakker. Daar waren ze een stúk goedkoper!
leuke stof kopen bij de bv leenbakker (10euro p/m) en dan zelf maken, ga ik ook doen. Ik maak zelf een klamboe van voile gordijnstof. Via marktplaats heb ik een oude klamboe kunnen kopen voor de ring die bovenaan zit. En nu aan de slag. Heel origineel vind ik zelf.