Hallo allen! Ik wil graag het campingbedje X-Aventure Urban kopen en ben benieuwd naar ervaringen! Heb ook een aantal vraagjes: Is het makkelijk dat er zo'n commode stuk op zit? Kan dit er ook af? Zit hier een verschoningsmatje bij of moet ik er gewoon een handdoek inleggen o.i.d.? Zit er een goed matrasje bij of moet ik er nog een gewone bij kopen? Of zo'n dun matrasje van ikea? En bevalt dat verhoogde slaapgedeelte? Kan je dit dan ook gebruiken aan het begin, als je babytje nog op je kamer moet slapen? Of mag dit niet? Verder nog bijzonderheden?? Alvast bedankt!! Groetjes, Sophie Hier een linkje: X-Adventure Urban | Campingbedjes | Baby-Dump
hallo sophiemarie, het verschoningsmatje kun je er zo afklikken. er zit geen los matje in dus zou dan idd een handdoek erin leggen. Er zit een standaard matrasje in net zoals in elk willekeurig campingbedje.. dus meer een lattenbodem dan een matras.. dus ik zou wel een extra matras erin doen. wat betreft het hogere gedeelte, dat kan zeker in het begin, vergelijk het met een ledikantje waar de baby ook hoger ligt als het nog klein is en later pas op de bodem slaapt. hoop dat je iets aan mijn informatie hebt. groetjes
Dankjewel, heb ik zeker wat aan!! Ik koop er dan wel zo'n ikea matrasje bij, bij de ikea heb je ook van die gekke aankleedkussens, zal daar eentje meenemen die past denk ik wel!