Klamboe!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Biny, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij Xenos heb je inderdaad veel simpele witte, denk dat iki er ook zo een haal en die gewoon zelf ga pimpen.

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik zou persoonlijk gewoon bij Xenos (of andere winkel natuurlijk) kijken naar een leuke goedkope klamboe en deze zelf een beetje oppimpen. Een beetje klamboe is indd best prijzig en zo heel lang heb je er ook niet wat aan.. Maar dat is wat ik zal doen dan hé. Persoonlijk ben ik sowieso meer van de hemeltjes :D.

3. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje...Inky! Kan mij voorstellen dat je daar aardig wat werk aan hebt gehad! Maar hij is wel erg mooi!
    Mijn moeder is ook wel handig met de naaimachine, ik kijk dus wel een beetje af ;)!

Bij onze eerste had ik geen klamboe, maar dit keer wil ik er wel één! Ik had bij Leenbakker een keer leuke betaalbare gezien, misschien is dat ook een optie? Op de zwangerschapsbeurs verkopen ze ook klamboes voordeliger, alleen redt je dat nu denk ik niet meer? Misschien jonge gezinnen beurs?

Succes!

4. Inky77

Inky77 Lid

14 sep 2011
    24
    0
    0
    Almelo
    @Sam20: Thanks!
    @MieWie: Thanks en als je evt. vragen heb stuur mij maar een pb, wie weet kan ik je op weg helpen.

5. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik zou er niet te veel geld aan uitgeven wij hadden gewoon een simpele witte van de xenos .. en heb juist geen dure gekocht en maar goed ook wand rond de 6 maanden kan je hem beter weghalen aangezien ze hem het bed in gaan trekken en dus in kunnen stikken

leuk voor de sier en erg schattig maar na 6 maanden was ik blij dat hij weg was haha

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He dames!
    ik zag het onderwerp klamboe, en heb een hele leuke van Jollein!
    Maar!... hoe krijg ik in godsnaam die vouwen eruit?????
    Ik heb m al in de badkuip gedompeld en nat opgehangen (dat lukt bij gordijnen... maar dus niet bij klamboe's....
    hebben jullie tips? ik durf er niet met het strijkijzer aan te gaan...
    heb wel een stoomfunctie erop misschien kan dat?

xxx

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    theedoek erop en dan dus de theedoek strijken (klambo ligt dan onder de theedoek.. word wel warm maar kan niets mee gebeuren dan..

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Inky super mooi gemaakt!! Echt heel erg mooi!

Deel Deze Pagina