Onze grote kleine dame wordt binnenkort vier jaar. Nu vragen veel mensen die op haar feest komen wat ze voor haar mee kunnen nemen...tja...vind t zo moeilijk te bedenken. Iemand tips?
Dan moet ik t uiteindelijk nog zelf bedenken, Hihi....En ik denk dat mijn dametje niet heel blij wordt van bonnen ipv cadeautjes
broodtrommel, beker, puzzel (ook moeilijkere voor straks), knutselspullen, (voor)leesboeken, lego friends (vanaf 4 jr is nieuw en speciaal voor meisjes), playmobil, schrijfboekjes (weet niet of elke 4 jarige dat leuk vindt), puzzelboekjes (stippen tekenen, verschillen zoeken etc).
Spulletjes voor als ze naar de 'grote' school gaat. Rugzak, schoolbeker, broodtrommel, vriendenboekje, paraplu. Of Kralen v. rond de spaken , mandje... of haar fiets op te pimpen. Toilettas met haarborstel, haarspeltjes, geurtje...
Dank voor de tips. Ze heeft al best veel. Puzzels is wel n goede. Ze doet nu met redelijk gemak puzzels van 48 stukjes. Wat is n goede opvolger daarvan? Knutselen houdt ze ontzettend veel van. Van wat voor speciefieke knutselspullen / dingen houden jullie bijna-kleuters?
de mijne houden van figuurtjes knippen en plakken.... verven.... tekenen met stiften... waskrijten... met de prikpen figuren uitprikken en dan schildere .. kleien... of met boetseerklei samen iets maken en dan laten drogen en opschilderen... je hebt ook van die kleine ladenkastjes die ze kunnen schilderen en versieren... en daar kunnen ze hun eigen sierraden in bewaren...
Hier is beados erg populair! Beados Beetje als strijkkralen maar dan bolletjes en belangrijk: je hoeft niet te strijken Starterdoos is 10-15 dus dat is duur zat denk ik dan Verder ook heel veel playmobil gekregen voor haar verjaardag.
Als opvolger vd 48 stukjes zijn wij hier naar 60/70 stukjes gegaan. (Nu 100) Verder idd Lego Friends, schoolspulletjes en barbiespullen.