Hoi, ik ben aan het opruimen en heb het volgende in de aanbieding. 1 blauwe ledikantdeken nieuw 1 roze ledikantdeken nieuw 2x witte ledikantdeken nieuw 2x witte wiegmatrasjes 1x nieuw voedingskussen in verpakking 2 witte wiegmoltons 2 witte wieglakentjes 2 witte wiegdekentjes 2 witte wieghoeslakentjes 2x piekstok 2x witte klamboe van Jollein 1 baby bjorn drager, gebruikt. En nog veeeeeeeel meer.... De maten van de kleding is mt 56, 62, 68. Merkkledingpakket jongen Marktplaats.nl > Jongens merk kleding pakket - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Merkkledingpakket meisje Marktplaats.nl > Kledingpakket Meisje, merken cakewalk, burberry, river woods - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56
Ik heb ook nog 2 inbaker set's van Cottonbaby, nieuw. 1 paarse en 1 rode. 1x blauw ruitje ledikantlaken van Cottonbaby 1x effen blauw ledikantlaken van Cottonbaby 1x roze ruitje ledikantlaken van Cottonbaby 1x fuchsia ledikantlaken van Cottonbaby De bovenstaande lakens zijn allemaal nieuw Ik heb ook nog een aakleedkussen in het wit, en 2 grijze maxi cosi hoesjes!
Hoi, Ik ben op zoek naar meisjes kleding van Noppies. Heb je daar iets van? En ook een boxkleed van Jollein voor meisjes, heb je die toevallig?
Hier mag een slotje op, alles wat ik nog heb staat inmiddels in 1 overzichtelijk topic met mp linkjes erbij!