Misschien niet het juiste onderwerp hier op deze site, maar ik vraag het toch even. Van de week heb ik hier al een berichte geplaatst dat mijn vriend mij te huwelijk heeft gevraagt via ons dochter. Nu is mijn vraag aan jullie, wat voor soort jurk of kleding ik aan kan bij de bruiloft als ik niet echt een bruidsjurk wil of kan kopen... Wat zullen er nog voor opties kunnen zijn en weten jullie er ook misschien een site van.
Ik ben getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was van Silvester. Heb toen een zacht witte (zwangerschaps)broek en een ditto kleur hempje en bloesje aangehad. Had het gekocht in Eindhoven bij Cashe Cashe. Is wel positiekleding....
Ik ga ook trouwen in september maar ik heb wel voor een echte bruidsjurk gekozen, dus ik kan je helaas niet helpen...Succes!
je moet gewoon eens gaan kijken in bruids zaken en in wat luxere kleding zaken. daar zullen vast iets voor je hebben, succes en geniet van alle voorbereidingen liefs susanne
Ik ben getrouwd toen ik 3 maanden zwanger was... Weet niet hoever jij bent als je gaat trouwen en welke maat je hebt... maar mijn jurk hangt in een 2e hands winkel te koop... zie www.trouwaccessoires.nl Wie weet zit er iets voor je bij... Ik ken haar prijzen niet en of het is wat je wilt.. maar toch groetjes, Monique
Denk niet dat ze zwanger is hoor,haar dochter is net 2,5 maand Gaat er gewoon om dat,als je niet kiest voor een klassieke bruidsjurk,wat dan andere opties zijn. Meid,ik zou het niet zo direct weten,misschien een mooie cocktailjurk ofzo?Hebben ze heel veel mooie en verschillende in! Veel succes!
nu wil je niet verjagen naar een ander forum hoor! En ik weet niet of ik de link zo mag plaatsen maar tja dat haalt een mod dan wel weg als dat niet zou mogen, maar hier kan je veel info vinden over trouwen en alles wat mogelijk is: www.trouwshop.com
Er zijn hele mooie galajurken! Ik had daar ook naar gekeken toen we trouwplannen hebben. De jurken die ik heel mooi vondt waren uiteraard net verkocht haha Uiteindelijk is het een super bruidsjurk geworden en heb ik m met plezier gedragen hihi Dus misschien een galajurk? Je hebt ook in bruidswinkels mooie kleding voor bruidjes die geen jurk willen. Krijg je dus een mooie blouse met een mooie broek. Heb er mensen in gezien toen ik voor mijn jurk ging passen steeds en moet zeggen dat het echt mooi is!