Ik heb via de post een kortingscode gekregen voor een bestelling bij www.ullapopken.nl Minimale bestelling 60 euro en dan krijg je 20 euro korting. Ik gebruik hem zelf niet. Let op de code kan maar 1x gebruikt worden dus de eerste heeft geluk. Hier komt de code........ 1012322 Succes dames
Hee super bedankt! Ik heb hem gebruikt, wilde toevallig net een jas en een shirt bestellen, scheelt weer een hoop euro's!
Hey die hebben wij ook gekregen, ken heel die winkel niet eigenlijk! Zat tussen de stapel folders die we van mijn schoonmoeder kregen. Zal eens even zoeken, en als dat slotje misschien nog heel even mag wachten voor als er soms nog iemand wil bestellen? Dus wie nog wil, hier ook een ongebruikte code: Uw persoonlijke voordeelcode : 1012322
Whahaha geweldig dit! Hoe dom zeg ! Dat had ik dus niet eens gezien! Zag alleen maar bovenin staan dat je het maar 1x kon gebruiken, dus ik was even in de veronderstelling dat op elk briefje dan idd een andere code stond! Haha, hoe dom zeg ! (Ergste is nog, heb nog speciaal heel de bak met oud papier uitgezocht voor dat stomme papier...)