De titel zegt het al. Mijn zoontje heeft de laatste dagen af en toe klamme handjes. Een beetje zweterig lijkt het wel. Ik hou zijn temperatuur goed in de gaten en die is gewoon netjes rond de 37 graden. Is dit normaal of heeft hij het misschien toch te warm? Wie weet hier meer over?
Volgens mij is dat wel normaal en niks om je zorgen over te maken. Zijn handjes zijn vaak vuistjes en daardoor zweten ze gewoon. Inge heeft ook heel vaak van die klamme handjes.
Je moet eens aan zn handjes voelen als tie slaapt, zijn ze waarschijnlijk heel zacht! Is verder niets ernstigs
Heel normaal. Zoals al werd gezegd, hij heeft zn handjes steeds als vuistjes gebald.. daar krijgt iedereen zweethandjes van! Gewoon goed schoonhouden, gaat vanzelf over!
hier heeft de kleine ook zweethandjes maar dat is idd dat hij vaak vuistjes maakt. idd goed schoonhouden ivm smetvlekken?
Wat wij ook wel eens deden trouwens.. na het wassen in elk handje even een droog hydrofiel washandje geven. Zo weet je zeker dat ze heel goed droog worden!
Bedankt voor de reacties. Fijn om te horen dat het veel voorkomt en toch zweethandjes zijn van de vuistjes.....