klamme handjes baby 5 weken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dania, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    De titel zegt het al. Mijn zoontje heeft de laatste dagen af en toe klamme handjes. Een beetje zweterig lijkt het wel. Ik hou zijn temperatuur goed in de gaten en die is gewoon netjes rond de 37 graden. Is dit normaal of heeft hij het misschien toch te warm? Wie weet hier meer over?

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Volgens mij is dat wel normaal en niks om je zorgen over te maken. Zijn handjes zijn vaak vuistjes en daardoor zweten ze gewoon. Inge heeft ook heel vaak van die klamme handjes.

3. melanie faber

23 dec 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Je moet eens aan zn handjes voelen als tie slaapt, zijn ze waarschijnlijk heel zacht!
    Is verder niets ernstigs

4. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Heel normaal. Zoals al werd gezegd, hij heeft zn handjes steeds als vuistjes gebald.. daar krijgt iedereen zweethandjes van! Gewoon goed schoonhouden, gaat vanzelf over!

5. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    hier heeft de kleine ook zweethandjes maar dat is idd dat hij vaak vuistjes maakt. idd goed schoonhouden ivm smetvlekken?

6. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Wat wij ook wel eens deden trouwens.. na het wassen in elk handje even een droog hydrofiel washandje geven. Zo weet je zeker dat ze heel goed droog worden!

7. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor de reacties. Fijn om te horen dat het veel voorkomt en toch zweethandjes zijn van de vuistjes.....

Deel Deze Pagina