maagje went aan minder eten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Athina, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Sorry, nog een vraagje.

Fae is dus ziek en eet momenteel erg weinig. De laatste 5 dagen max 400 cc melk per dag en geen fruit of groente ofzo verder. Vandaag lijkt het weer minder te worden. Het lijkt zo te zijn, dat haar porties per keer steeds kleiner worden.
    Zou het kunnen dat haar maagje nu ook gewoon minder voeding aan kan, omdat ze al een week dadelijk geen grotere porties eet dan 130 per keer en momenteel zelfs niet groter dan 90 cc per keer?
    Ik hoop natuurlijk dat ze gauw beter wordt, maar ik vraag me af of ze dan ook gelijk weer goed gaat eten qua hoeveelheid, of dat ze weer helemaal moet opbouwen per fles?

Ze kreeg ook overigens voeding met nutriton , maar dat doen we al niet meer, dus de voeding is al 'lichter' dan hij was.

Maar als ze dus straks ineens weer grotere flessen gaat drinken, dan blijf ik natuurlijk hopen dat ze ineens opknapt. Maarja, anderzijds natuurlijk een beetje die angst dat het alleen maar minder wordt en lang duurt voor ze weer op haar normale portie zit en dus nog verder afvalt.

Moeders met ervaring?

Deel Deze Pagina