Ik zag trouwens wel toen ik stond te pinnen bij de Rabobank dat er een briefje hing. Je moest als er nog dingen waren die voor 1 jan. betaald moesten zijn, overgemaakt moesten worden dat je dit voor 22 dec. moest doen. Blijkbaar kan het dus wel lang duren
Ja maar is dat ook zo met internetbankieren? Dacht dat dat alleen met de ouderwetse accepgiro's zo was. Naja heb nu al een deel binnen, nu de rest nog. Zal ze met de feestdagen even met rust laten maar daarna gaan we weer verder met stappen ondernemen!
heb je aanmanings kosten berekend? en een duidelijke laatste herrindering sturen. even een goedkope deurwaarder zoeken en de deurwaarders kosten kan je gewoon bij hun op de herinnering zetten. heb je ook een aan aflever bewijs? en ik zou gewoon 1/3 aanbetaling vragen. succes
Wij hebben voor de verjaardag van mijn ouders een reportage laten maken van de hele familie en de reportagekosten direct op dat moment betaald... Ik vind het heel normaal om direct (een deel) te betalen hoor! Mensen die om die reden niet komen, zijn ws juist vaak wanbetalers...
Idd gewoon een aanbetaling laten doen, ergens anders moet dat ook, het is de normaalste zaak hoor, succes!
Wij hebben al eens eerder een fotoshoot laten doen en toen moest ik het bedrag van de shoot vooraf betalen. Na het bestellen van de foto's moesten we eerst betalen en daarna kregen we pas foto's. Ik zou het persoonlijk ook zo doen, dan weet je dat je geld krijgt! Ik vroeg toen ook aan jou al of ik vooruit moest betalen dus ik had dat geen probleem gevonden hoor!
Lastig. Bij een erkend fotograaf zou ik een aanbetaling geen probleem vinden,maar denk dat ik het bij iemand thuis ook niet zo snel zou doen.
wij moesten voor onze trouwreportage een aanbetaling doen en bij aflevering van de foto's de rest voldoen of al hebben gestort, en hij moest het dus al binnen hebben. Ik vond het normaal om te doen.
Tegenwoordig vind ik dat niet meer dan normaal (aanbetalen). Ik heb laatste foto's laten maken en wij moesten na de sessie aanbetalen (ik geloof 50) en bij het afhalen de rest. We konden daar wel pinnen, dat maakte het wel makkelijk!