Weet iemand of ze nog ergens verkrijgbaar zijn? De 1-2-3 speen (of die andere papflesspeen is ook goed). Bij de Kruidvat en Etos hebben ze hem niet meer. Hij staat zelfs niet meer op de Prenatal site. Op de Philips site staan ze nog wel maar daar geeft hij ook niet leverbaar aan.
hier bij het kruidvat hebben ze 3 soorten. de duurdere avent 3 standenspeen, een iets goedkopere tussenweg van kruidvat zelf en daaronder de allergoedkoopste van een onbekend merkt. ik heb die van het kruidvat. na genoeg hetzelfde als die van avent. alleen goedkoper.
hier zijn ze nog volop te koop bij kruidvat, etos, da. heb zelf afgelopen zondag 3 standen speenen van avent gekocht.
Ja, wij hebben nu ook de 1-2-3 van Kruidvat zelf en die trekt inderdaad vacuüm. IK wiul gewoon weer de Avent, dus even bestellen op de site die sebasel4a noemde. Bedankt voor de link!
Zijn nog gewoon in het assortiment allebei de varianten. Wij hebben ze nog volop hangen en krijgen ze ook gewoon binnen bij bestellen. Zie dat je uit R'dam komt dus je zou kunnen kijken bij BabyPlanet Breda of Oud Gastel
Past dat dan wel op de flessen met de anti koliek ring? Want dan moet er een bepaald randje onderaan de speen zitten waardoor de lucht weg kan en hij niet vacuum trekt.
ja dat past. die flessen heb ik hier ook. als hij wel vacuum trekt dan doe je de dop even ietsie pietsie losser. probleem opgelost.