klap in je gezicht?

Discussie in 'Miskraam' gestart door M C en L, 9 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M C en L

M C en L Nieuw lid

9 sep 2006
    1
    0
    0
    fotograaf/beeldbewerker
    rotterdam
    Hallo allemaal,
    Ik heb zojuist deze site gevonden. Leuk dat er zoveel geschreven wordt! ik ben Mischa, woon samen met Chris en onze zoon Luuk wordt morgen 3.
    Ik wil even mijn verhaal kwijt, misschien hebben jullie nog goede tips...

Ik zit nu in de 11e week van mijn tweede zwangerschap en gisteren de eerste echo gehad. Opgewekt gingen we erheen om eens leuk naar dat hartje en het gespartel van ons kleine kindje te kijken.
    De beste man zet het echo apparaat op mij buik en vraagt hoelang ik denk dat ik zwanger ben... nou 11 weken dus. Helaas zegt hij dat klopt dus niet. Hij kijkt nog wat verder en zegt: 'ik kan kort en breed praten maar het is niet goed.' Het zakje is wel groot maar de vrucht is zo groot als bij 6,5 week. Het is zo klein dat hij geen hartaktiviteit kan vinden. Hij ziet er achter nog een soort bloeding, maar weet het niet zeker. Bij het goed rond kijken ontdekt hij ook nog een tweede zakje! Die is kleiner en de vrucht is nog kleiner. Al met al slecht nieuws. Hij verwijsd ons door naar de verloskundige die ons zal begeleiden en naar de gynocoloog zal sturen.
    Daar sta je dan. Het hele gesprek heeft nog geen 15 minuten geduurd. Als er geen bloedingen komen moet ik maandag naar de gynocoloog. Anders kan ik dit weekend nog.
    Ik besef nog niet helemaal wat er is gebeurd. Het is niet goed, waarschijnlijk is het afgestorven toen het 6 weken was en het zijn er twee!
    Groetjes van een verwarde Mischa en Chris
    :(

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Wat een verhaal zeg...welkom hier op het forum, je zal hier veel steun vinden en succes!

3. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Meid heel veel sterkte, jeetje vervelend hoor, heb een miskraam met de 6 en een halve week gehad. Sterkte meid en welkom op het forum

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Nou meid, wat afschuwelijk voor jullie! Hopelijk kan je er goed met je man over praten, want dat is denk ik wel heel erg belangrijk. Het is niet niks om zoiets mee te maken.

Veel liefs en sterkte de komende tijd.
    Anouk.

5. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    jeetje zeg en dan gelijk horen dat het er 2zijn!inderdaad wat een klap in je gezicht!ik was 7weken zwanger en toen ging het mis(kindje nr3)heb het wel beseft maar volgens mij krijg ik ook nog wel een naschok want geloven kan ik het nog steeds niet ook al is het al 6weken geleden.meid sterkt met dit grote verlies en praten helpt echt!dank aan deze site heeft mij ook enorm geholpen

6. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Jeetje wat erg zeg :(

7. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Wat verschrikkelijk voor jullie. Ik herken de gevoelens van blij en opgewekt binnen stappen (amper stilstaan bij het feit dat het mis kan gaan) en dan van de ene op de andere minuut alles onder je weg voelen zakken. Doe rustig aan, allebei, want het heeft op de meeste mensen veel impact. Als je nog vragen hebt, stel ze hier, want er zijn hier (te) veel ervaringsdeskundigen...
    Sterkte voor jullie allebei!

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hoi Mischa,
    Wat erg voor jullie zeg! Hoe geluk omslaat in verdriet...
    Ik ben helaas ook ervaringsdeskundige, wij gingen met 11 weken voor de eerste echo. Ik zei nog tegen mijn man: we kunnen na de echo meteen door naar het kinderdagverblijf voor een inschrijfformulier..........
    Helaas was het bij ons ook mis. Een klap in je gezicht en een harde val naar beneden vanaf de roze wolk. Ik ben nu een paar maanden verder, maar denk er nog steeds veel aan, heel vervelend allemaal.
    Ik wil jullie sterkte wensen met dit verlies, hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar.

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hoe gaat het nu met je/jullie?

Jeetje daar schrik je dan wel ff van zeker als het zo onverwachts aangekondigd wordt!
    Ook weet ik helaas uit ervaring hoe he voelt, het is alsof de grond onder je weg getrokken wordt.
    Heel veel sterkte morgen bij de gynaecoloog (en de tijd erna)

Liefs, Mirre

10. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen. Ik heb zelf 3 mk-en gehad dus ik weet helaas waar jullie doorheen moeten.
    Gelukkig kun je heel veel steun op het forum vinden. Er schrijven hier allemaal hele lieve mensen ;)
    Nogmaals heel veel sterkte!!
    Dikke knuffel, mussie

11. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    jeetje meid...

wat een naar vehaal, maar is het zeker gestorven? en heb je niet gevoeld dat je zwangerschap stilstond (lichamelijk dan) of voel je zoiets niet aankomen ? eigenlijk een vraag aan al diegenen die het is overkomen.heel heel veel sterkte...

liefs iris x

12. keizerin

keizerin Niet meer actief

Heel erg veel sterkte :(

13. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    heel veel sterkte meid :(

14. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Hoi Micha,

Wat herkenbaar... ook ik kreeg met 9.5wk een echo, waarop twee vruchtzakjes te zien waren, waar nauwelijks iets in zat... een dreun in je gezicht, omdat je er stiekum vanuit gaat dat alles goed zit.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, want het is niet niks wat je overkomt. Mijn PB-box staat open, als je je ei kwijt wilt.

15. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Heel veel sterkte!

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    jeetje meid weet ff niet wat te zeggen behalve heel veel sterkte toegewenst...

17. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Sjee....... daar val je direct van je stoel...
    Wat erg voor jullie..... Zo blij... en ineens dit...
    Heel veel sterkte.....

Deel Deze Pagina