Hai, Het is volgens mij alweer over, mijn zwangerschapsgeluk. Ik verlies bloed sinds gisterenavond en het lijkt ook niet minder de worden. Morgen ga ik met de verloskundige bellen, want stiekem blijf ik hoop houden dat het allemaal met een sisser af gaat lopen, maar diep in mijn hart weet ik wel beter. Afgelopen dagen al steeds minder zwangerschapsverschijnselen, en nu dus ook bloedverlies. Volgens mij is het over. Anouk.
Ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed afloopt!!! Dit mag niet weer fout gaan!!! Lieverd, ik wens je heel erg veel sterkte. Een dikke knuffel, mussie
He bah, wat vervelend om te lezen zeg!!! Ik hoop voor je dat alles goed gaat! Ik zal duimen voor goed nieuws!!!
Hallo meiden, hier even een korte reactie van de vriend van Anouk. Het is echt mis. Anouk heeft forse krampen en behoorlijk bloedverlies. Dit is zonder twijfel een miskraam. Zoals jullie begrijpen, zijn we heel verdrietig, maar onze eerste zorg gaat uit naar het lichamelijk verwerken van deze miskraam. Hartelijk bedankt, vooral namens Anouk, voor jullie steun en lieve woorden.
ohhh Anouk, nee niet weer zeg meis!!! heel veel sterkte voor jou en je mannetje!! dikke knuffel van bianc!!
Anouk, nee toch, niet weer he meisje. Het word je ook niet gegund zo. Ik wens je heel veel sterkte toe meisje. Ik brand een kaarsje voor je vanacht! Wat is dit oneerlijk zeg. groeten en veel liefs van jennie72.
He, ne toch he. Ik had nog zo gehoopt dat het toch goed zou zitten. Beiden heel veel sterkte toegewenst!!