hulp nodig

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by ika, Oct 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ika

ika Lid

Oct 13, 2008
    43
    0
    0
    hallo,

mijn vriend en ik proberen zwanger te raken.
    Nu ben ik de cyclusbanner tegen gekomen op deze site. (24 sept laatst ongesteld en mijn cyclus is 29 dagen)
    volgens de banner was ik 8 okt vruchtbaar, 9 okt eisprong, en 10 okt ook vruchtbaar.
    Nu is het zo dat we niet om de twee dagen kunnen vrijen ivm werk.
    Wel hebben we alleen op 8 okt sex gehad en 10 okt heb ik bijna de gehele dag pijn gehad vlak bij mijn eierstokken links onderin het was niet mijn darmen.
    is dit dan mijn eisprong geweest of kan dit eventueel een innesteling geweest zijn?
    ik gebruik geen pil we deden het altijd met condoom en nu al twee maanden zonder.
    het is te vroeg om te testen maar wil het zo graag weten wanneer kan ik het vroegst testen

graag hoor ik een reactie tegemoed

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi ika,

De pijn kan inderdaad van je eisprong afkomstig zijn. Helaas is het ook voor mij afwachten.
    Indien je volgende menses uitblijft kan je testen! spannend!

Imke

3. ika

ika Lid

Oct 13, 2008
    43
    0
    0
    Hoi Imka,
    Hartelijk dank voor je reactie!
    Als ik niet zwanger ben, is het dan verstandig om volgend maand de dag van de zogenaamde 'eipijn' te klussen?
    10 okt van s'morgens tot 's avonds laat heb ik pijn gevoeld duurt een eisprong zo lang of is het voor en na pijn van de knapping geweest?

als je zwanger bent laat het weten! hoop en duim voor je, voor ons alllen die graag een kindje willen.

Share This Page