Buurman boer heeft een drukke dag gehad vandaag. Ik word altijd heel vrolijk van die mooie ronde hooibalen, en nu heb ik ze ineens zelf aan de andere kant van de heg! En hopelijk komen later dit jaar de schapen weer (die stonden voorheen elke zomer in dezelfde wei te grazen).
Heerlijke geur , hier ook al een stel boeren druk bezig , die hebben er al iets om heen . De andere velden staan de paarden . Schapen stonden er vandaag niet . Geniet zo als ik na werk fiets heerlijk de zomer .
Wow, prachtig uitzicht! Nog 3,5 week en dan zijn we ook heerlijk in Frankrijk! (lekker 3 weken genieten! )
Een fijne vakantie alvast! Hopelijk houdt het mooie weer eindelijk eens aan nu. De zomer heeft, ook hier, lang op zich laten wachten dit jaar...
Mooie foto zeg! Prachtig landschap! Ik vind die gerolde hooibalen ook zo mooi, onze oudste is er ook helemaal door gefascineerd, haha Hopelijk komen de schaapjes grazen, altijd leuk om even bij te gaan kijken
Hoop het ook, voor jullie én voor ons! Ik weet niet in welke regio je woont. Wij gaan een week naar de omgeving van Nancy en 2 weken naar de Alpen bij Embrun.
Hooi? Wijn? Hooi? Wijn? De keuze is lastig... Maar snel gemaakt... Ons lokale drankje... ; Office de Tourisme de Pouilly sur Loire et sa Région - Pouilly Fumé et Loire sauvage. Nièvre en Bourgogne Salut et santé
Mooi! Ik wilde ook een foto maken van zo'n mooie ronde hooibaal in de velden hier in de buurt, maar hier rollen ze ze vierkant, saaaaaaaiii, grrrr.
Coquelicot@ Hier nog geen schapen in de wei waar ik langs fiets. Wel de balen weg gehaald . De paarden staan er wel , schapen komen nog wel denk ik . Bij jouw al wel weer schapen ?