lelijke sierlijsten plafond verwijderen/maskeren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tassie74, 29 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    676
    113
    Utrecht
    Wij hebben een huis gekocht en langs het plafond op de benedenverdieping zitten lelijke sierlijsten die erop geplakt zijn. Deze willen wij of verwijderen of camoufleren. Bij het verwijderen van deze sierlijsten wordt uiteraard alles stuk getrokken zodat én het plafond én de muren moeten worden geschilderd/gespoten. Erg vervelend.
    Bij het camoufleren van de sierlijsten denken wij aan er overheen schilderen, of wegschuren van het patroon op de lijsten en dan netjes overschilderen.
    Heeft iemand van jullie ervaring met het verwijderen/camoufleren van sierlijsten aan het plafond?

2. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ik heb dat wel eens gehad bij een vorige woning. Heb toen de lelijke er met beleid afgesneden/trokken en vervolgens minder lelijke (strakkere) sierlijsten teruggeplakt. Die vielen toen netjes over alle lelijke plekken. Vraagt wel wat geduld met verwijderen overigens. Ik was heel blij met het resultaat.

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    676
    113
    Utrecht
    Dank voor je reactie. Nooit gedacht om zelf sierlijsten terug te plaatsen. Is denk ik ook het mooist uiteindelijk. Wij dachten eigenlijk dat het allemaal protserige "dingen" waren...maar er zijn toch ook wel moderne strakke sierlijsten.
    Nogmaals dank je wel voor je reactie.

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wij zijn van het slopen.... als we iets doen, dan wordt het ook zoals we het echt willen hebben. Anders beginnen we er niet aan.

Dus niet het juiste advies in jouw situatie denk ik, haha.

5. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Graag gedaan 😃

Deel Deze Pagina