Hoi dames, Jeetje wat kan je gek worden van je eigen lichaam zeg. ik heb zo last van klapperende eierstokken. Zo grote drang echt een oer gevoel. gewoon niet te beschrijven. Nu zitten we te dubbel of we voor een 2e willen gaan en gaan proberen. De wil is er zo graag mijn man wil de ene keer ook andere x wilt hij eerst de rest geregelt hebben die onzekerheid maakt mij nog gekker. sins kort mijn spiraal er uit en is al weer netjes regelmatig. Nu doet mijn man vaak voor het zingen de kerk uit. Wat natuurlijk niet veilig is. wij wonen momenteel klein en huis moeilijk verkoopbaar. Nu begin hij gister in eens uit het niks tegen onze dochter we gaan een bedje maken. Dat wil hij doen voor de hopelijk in de toekomst baby. Maar nog steeds niet 100% voor gaan. Zo frustrerend die twijfel van mijn man. Zie de twinkeltjes in zijn ogen als we er over praten. Maar hij wil liever meer stabilieteit. Snap ik. Wil ik ook maar we wachten al ruim een jaar en voordat het huis echt verkocht is. Kan het nog wel maanden jaren duren. Moet daar ons geluk en wens weg geschroven moeten worden? Wat zouden jullie doen. Want wie weet duurt het nog maanden viordat het raak is.
Zolang jullie er nog niet samen 100% achter staan , zou ik het niet onveilig doen.. Is er in je huidige huis een tweede plekje voor een baby te creƫren? Want dat is natuurlijk wel handig .. Het kan jaren duren voordat je huis verkocht is, dus als er een plekje is dan zou ik ervoor gaan als je verder de financieren goed hebt En tja wat ziet hij als meer stabiliteit??