hoi, Ik heb afgelopen vrijdag een FM gehad en we zagen een eitje van 19mm en de FA zei dat het weekend de eisprong zou zijn dus mochten we ons huiswerk gaan doen.. Echter heb ik helemaal niks gevoeld en volgens de ovutesten ook helemaal niks..Nu heb ik sinds gisteren af en toe kramp in mijn onderbuik en een soort van volle blaas gevoel...Het kan natuurlijk dat de eisprong wat later is, maar volgens de ovu testen is dat dus ook niet het geval..ik gebruik de kv ovulatie testen...Dit is trouwens ronde drie met Clomid 50mg Wie weet hier wellicht iets meer van af?
Heb je misschien pcos? Dan zijn ovu testen niet betrouwbaar. Klinkt namelijk wel als een eisprong die eraan komt!
Ik had hetzelfde deze ronde. Op maandag tijdens follikel meting twee eitjes van 21 mm dus de gyn zei ga gelijk aan de klus want die gaan springen vandaag! Maar ik hou m'n temp bij en op donderdag nog steeds geen verhoging maar voelde verder ook niks.. Vrijdag nog een follikelmeting laten doen omdat ik zei ze zijn niet gesprongen denk ik. Toen bleek dat ze er nog zaten. Die middag een positieve ovulatietest en die nacht enorme steken. 3 dagen na m'n eisprong zat m'n progesteron al op 66. Vrijdag is m'n nod dus ik ben benieuwd. Maar het kan dus nog heel goed dat ze niet gesprongen zijn
Oja en die kruidvat testen zijn zwaar ruk.. Ik heb op aanraden van de gyneacoloog die dipsticks van zwanger en kids. Maar voor de clomid had ik ook knallers maar dan kwam er wel een lh piek maar daarna geen goede eisprong schijnbaar
Ik heb idd pcos de ovutesten blijven negatief en de krampjes worden erger...ik voel nu zelfs met lopen steken, volle blaas gevoel en lage rugpijn... Hmm op deze manier weet ik eigenlijk ook niet wat mn nod zal zijn..16 augustus was mn eerste dag van mijn menstruatie.. gemiddeld heb ik een cyclus van 29 dagen dus dan zou mn NOD op 13 september..is het zo dat als mijn eisprong later is de NOD ook opschuift?
Dan zijn ovutesten idd niet betrouwebaar met pcos Als je vandaag last heb springt je ei morgen. tel daar 14 dagen bij op en dat is dan je nod datum Dan zou je nod 18 september zijn Ja het kan dat je ei later is je ongi ook later is, dat ligt aan je lf de fase tussen eisprong en nod die is tussen de 10 en 18 dagen. Normaal is die altijd 14 dagen.
Dank je wel voor je reactie! Moet 8 september bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad dus ben benieuwd! Voel nog steeds mijn onderbuikkrampen maar wel iets minder.. Ik hoop zo dat het raak is, maar dat heeft denk ik iedereen die zwanger wil worden..Merk alleen wel dat het mentaal steeds zwaarder wordt..Mijn man zegt wel heel vaak je moet het loslaten..als het gebeurt, dan gebeurt het, zo niet ook niet erg.. We zijn gelukkig samen! Dat weet ik ook wel maar makkelijker gezegd als gedaan..vooral er niet over nadenken is het meest moeilijke van het hele gebeuren......