Ons meisje is nu 14 weekjes en draait zich sinds 2 weken af en toe van haar rug naar haar buik en sinds gister ook van de buik naar de rug. Maar dit doet ze alleen wanneer ze op het aankleedkussen ligt?? Het heeft niks met de vorm te maken, omdat ze het op meerdere varianten doet. (groot en vlak, langwerpig en ligt gebogen etc.) Als ze in de box ligt draait ze niet naar haar buik en wanneer ik haar op haar buikje leg vindt ze dit ook minder fijn dan wanneer ik dat op het aankleedkussen doe. Iemand ervaring?
hier hetzelfde, maar dan op het grote bed. Daar begon ze met draaien, met zitten, met optrekken, met staan en nu met lopen .
Wow meid, met 14 weken al. Wat knap zeg!! Mijn zoon deed zich pas omdraaien toen hij een maand of 6 was, dus ik kan hier niet over mee praten..
na een week of 2 deed ze dat dan ook op andere plekken. Hoewel het soms gerust een maand duurde voor ze het in de huiskamer wilde doen ofzo, vast omdat ze parket geen goede oefengrond vindt .
Vandaag deed ze het ook op het speelkleed voor het eerst Wat grappig dat het afhangt van de plaats. Waarschijnlijk heeft het met een vertrouwde omgeving te maken?