Even een snelle vraag, ik kan kiezen tussen Budgetenergie en de Nederlandse Energie Maatschappij. Ik kom qua kosten ongeveer op hetzelfde nee op jaarbasis. Hebben jullie ervaringen met 1 van deze 2? Dat zal voor mij het laatste duwtje in de rug zijn om te kiezen
Wij zitten nu bij budgetenergie en komen bij de NEM vandaan. Het enige voordeel van de NEM was dat je elke maand je meterstanden kon invullen en je dan kon zien of je maandtarief nog een beetje oké was. Dat heb ik nu bij budgetenergie nog niet gevonden.. maar goed verder merk ik geen verschil. Heb ook verder geen contact gehad met beide.
ik heb geen ervaring zal ik alvast zeggen, maar de nem zou uit principe afvallen bij mij vanwege de agressieve, en zeer misleidende telefoongesprekken
Google maar eens op nuon, essent en de rest van de stoottroepen denk ik dan. Nogmaals geen enkel probleem bij beide. Ik heb trouwens bij de NEM wel contact gehad met de klantenservice nav een evt. nieuw contractjaar. Ze werden een stuk duurder dus vandaar ook mijn overstap. Ze konden geen enkele korting meer geven., maar waren wel vriendelijk. Ik kijk elk jaar naar de energietoko's en ga daar heen waar ik het goedkoopste zit.
Ik zit bij de NEM afgelopen jaar voor het eerst en nu met een jaar verlengt. Maaar je moet zelf goed van prijs weten ! Ik kreeg in eerste instantie een verleng aan bod waarbij we dus duurder uit zouden zijn. Heb nu een contract met lagere tarieven dan vorig jaar! Let ook goed op wat de kosten van het vast recht zijn zit ook veel verschil in aanbieder.
Budgetenergie staat op nr 1 in de consumentenbond. Echt werkelijkwaar over elke energiemaatschappij zijn goede en slechte ervaringen te vinden, wij zaten eerst bij Nuon en nu bij budgetenergie en dat scheelt ons een boel met Nuon.
Ik raad ze beide af. Zolang t vlekkeloos gaat misschien prima, maar als er eens wat is zijn ze verschrikkelijk in de after sales.